Skocz do zawartości

[pancerz]jak lepiej?


magnus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

zastanawia mnie czy lepiej jak pancerz jest na całej długości (od klamki do hamulca) i podczepiony pod rame, czy pokrojony i są odsłonięte gołe miejsca z linką przechodzącą przez przelotki? Z jednej strony lepiej bo linka sie nie brudzi, a zdrugiej pancerz jest dłuższy... Proszę o komentarze. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no hehe pare gram dochodzi, ale czy na linkach bedzie wtedy mniej oporu?jakbym mial jeden dluuugi pancerz to bym go wsrodku niezle nasmarowal, a jakby miał przerwe to łapał by syf, jak na razie jeździłem pancerzem pociętym od przelotki do przelotki i dało rade, ale syf zbierało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys dawno temu... kiedy jeszcze trialowalem :wink: jeździłem na pełnym pancerzu i gdybym dzisiaj dalej skakal tez bym tak mial :] może nie tyle co z powodu brudu ale jakos lepiej mi sie tak jeździ :]

 

P.s. Teraz w Hawku tez mam pelny pancerz do tylnego hampla :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie chodzi mi pośrednio o trial , a dokladniej o szerszy street, no ale pedal kick przy ogromnym oporze na klamce bedzie utrudniony i zależy mi na leciutkim chodzeniu klamki. czyli podsumowując pełny cały pancerz bez przerw bedzie gładziej chodził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na pełnym pancerzu i tak zostawiłem do tej pory w przerzutce :D tez jakoś bardziej psychiczne podejście :P kiedyś myślałem, że będzie o wiele większy opór, ale jak nasmarowałem dokładnie linkę przed wpuszczeniem do pancerza to działało (działa) lux :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...