bobo100 Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 Właśnie zabrałem się za posezonowy serwis amorka i podczas prac nie wiem czy moje rozwiązania są dobre. 1. Czy do smarowania sprężyny można użyć takiego smaru (Motorex Bike grease): http://allegro.pl/motorex-smar-bike-grease-2000-100g-rowertour-i2679418541.html 2. Do przeczyszczenia lag warto stosować alkohol izopropylowy czy można czymś innym to przeczyścić? 3. Czy gąbki, które są pod uszczelkami przeciwkurzowymi można odwrócić "na drugą stronę", ponownie zmoczyć w oleju 15W i założyć ponownie? Te gąbki nie wyglądają tragicznie, a różnicy pomiędzy zewnętrzna, a wewnętrzną stroną nie widzę, choć mogę się mylić. 4. Pod uszczelki przeciwkurzowe warto dać wazelinę techniczną czy ww smat Motorexu? Liczę na waszą pomoc:)
stpman Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 Zasadnicze pytanie, jaki masz amortyzator? Bo nikt tu wróżbiarstwa na Hogwarcie nie studiował...
bobo100 Napisano 22 Października 2012 Autor Napisano 22 Października 2012 Ojj, przepraszam, zapędziłem się z problemami, a o podstawie zapomniałem. Rocx shox recon gold Rl solo air
Mathiu Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 trochę inny model, ale postępuj jak pokazano http://picasaweb.google.com/101977155750520821072/PeNySerwisRockShoxRvl?feat=directlink&gsessionid=ZsHaLrPPw-UYPkPiG8EGiw Co do alkoholu izopropylowego to się obędzie bez niego
bobo100 Napisano 23 Października 2012 Autor Napisano 23 Października 2012 Ok, dzięki za poradnik:) Mam jeszcze jedno pytanie. Mam instrukcję serwisową i także tabelkę do tego ile oleju należy zastosować do poszczególnych części. Tylko tak patrzę w instrukcję i nie wiem gdzie powinno się znaleźć 3ml oleju 15W w Solo Air? (upper tube zgodnie z instrukcją)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.