guumiis Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 Witam, mam 182cm wzrostu i ok. 90kg. Chce kupić stary oldschoolowy rower typu męska "ukraina". Dobrze by było żeby miał z 3 przerzutki w piaście ale niekoniecznie. Glównie chodzi mi o rower do którego znajdę czesci, nie znam się na tym więc pisze o pomoc. Dodam że rower chce odmalować, zmienić siodlo, chwyty, opony na jeden kolor, i kupić felgi z rantem. Jaki rower polecacie firma, ewentualnie na szrocie jak rozpoznać firmę niemiecką od ukrainskiej ktora pewnie jest lepsza. Pamiętajcie o że ze "starego" roweru zostanie rama, zębatki i łańcuch (ewentualnie biegi) Przeznaczenie : miejskie dojazd max 10km do pracy Docelowy rower w załączniku
mfabry Napisano 23 Października 2012 Napisano 23 Października 2012 To może popatrz sobie na stare Herculesy (niemieckie) albo na starego holendra (Gazelle, Batavus, Sparta). Niestety stary (i tani) rower może mieć wady ukryte, których na pierwszy rzut okiem nie zauważysz.
guumiis Napisano 24 Października 2012 Autor Napisano 24 Października 2012 To może popatrz sobie na stare Herculesy (niemieckie) albo na starego holendra (Gazelle, Batavus, Sparta). Niestety stary (i tani) rower może mieć wady ukryte, których na pierwszy rzut okiem nie zauważysz. wydaje mi sie ze ten ze zdjecia to cos jeszcze starszego niz to co zostalo wymienione wyżej. A generalnie jakie wady może mieć rower z którego potrzebna jest rama, kola i kilka rurek?
cienkun Napisano 24 Października 2012 Napisano 24 Października 2012 pokrzywione felgi, skorodowaną ramę i zatarte piasty
Burak Napisano 24 Października 2012 Napisano 24 Października 2012 Mógł też przeleżeć kilka miesięcy w holenderskim kanale, do czasu, kiedy służby porządkowe go wyciągnęły i sprzedały tanio/hurtowo polskim "importerom".