rradek5 Napisano 21 Października 2012 Napisano 21 Października 2012 Witam Podczas ostatniej jazdy wystrzeliła mi detka i rozwaliłem także opone (IRC marathon 2.1) Tak więc msuze zakupic jakas opone i detek na tył . Jeżdze tak 50%-asfalt, szutry-25% i las-25% . Mój kolega jezdzi na takiej i tez jestem skłonny ja zakupić (Schwalbe Racing Raplh ) Moje pytanie czym różni sie model Performance od Evo i czy to dobry wybór ? http://allegro.pl/schwalbe-racing-ralph-perf-2012-26x2-10-xtrabike-i2704951675.html http://allegro.pl/opona-schwalbe-racing-ralph-evo-line-26x2-10-i2705055759.html Opłaca sie dopłacac dla tych 50g, nie zalezy mi jakos bardzo na wadze . I jaka detke byście proponowali . Waże 65kg wiec jestem lekki .
99tomcat Napisano 21 Października 2012 Napisano 21 Października 2012 Zależy do jakiej jazdy i czy jesteś maniakiem odchudzania roweru o każdy gram. Jeśli mają to być rekreacyjne jazdy to nie lepiej kupić coś taniego - smart sam, race king itp wersja drutowana i nie napinać się na gumy wyczynowe ?
CzikO Napisano 21 Października 2012 Napisano 21 Października 2012 Jeżdżę na tej Schwalbe Racing Raplh ale na przodzie i sprawuje się całkiem przyzwoicie. Dobrze się trzyma ( nie miałem jeszcze problemów z opanowaniem przedniego koła na zakrętach szutrowych) i nie jest tak ciężka jak drutówki. Z mojej strony polecam :
pytlas Napisano 21 Października 2012 Napisano 21 Października 2012 Moje pytanie czym różni sie model Performance od Evo Performance jest do zwykłego montażu z dętką, natomiast Evo do systemu bezdętkowego.
solo83 Napisano 21 Października 2012 Napisano 21 Października 2012 Performance jest do zwykłego montażu z dętką, natomiast Evo do systemu bezdętkowego. Wersja UST jest pod bęzdętkę. EVO to po prostu bardzo wylajtowana wersja. Można powiedzieć zawodnicza opona ale do dętek. Strasznie szybko znika na asfalcie. Ja brałbym wersję Performance, Choć osobiście na tył polecam Race Kinga w wersji zwijanej.
robertos102 Napisano 21 Października 2012 Napisano 21 Października 2012 Witam Tak się składa,że od jakiegoś czasu jeżdżę na takim składzie - przód -Kenda Karma 2.2, tył - Conti RR evo 2.1. Zrobiłem zaledwie coś około 300km i powiem tak,że oponka na suchym i asfalcie jest rewelacyjna,lekka,zgrabna,cicha,dobrze przyspiesza,fajnie trzyma w zakrętach ale na mokrym....to już totalna porażka,ślizga się jak diabli,koło ucieka jak tylko może,po kamieniach,korzeniach czy błocie nie można nią pewnie jeździć. Dlatego też jak tylko pogoda popsuje się do reszty to na tył zakładam z powrotem Kendę Karmę. Co do dętek to ja stosuje maxxis'y ultralight,ważą około 125gr i jestem z nich bardzo zadowolony - cena ok.20 zł. pozdrawiam R/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.