Skocz do zawartości

[trenażer] Tacx czy Kinetic, do 1500 zł

Speedlipek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich użytkowników.

Potrzebuje na ten okres niezawodnego trenażera, który będzie cichy oraz łatwy w użyciu, a także co najważniejsze niezawodny .

Oto podstawowe dane :

Budżet : 1500 + - (jak ktoś mnie przekona do droższego rozważe, taką opcję)

Komputerek dołączony do trenażera (najlepiej jeśli będzie z komputerkiem )

Moja waga (105 kg)

Typ roweru użytkowanego (MTB)

Głośność ( ze względu na domowników ceniłbym sobie , aby jazda była w miarę cicha)

Cel ( zrzucić do wiosny 20 kg)

Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o trenażery i jazdę wyczynową .

Moja waga pozostawia wiele do życzenia.

Na trenażer jestem zdecydowany gdyż z tego co się orientuję tylko rowerek spiningowy i to nie wpełni symuluje prawdziwą jazdę .

Na trenażer decyduje się dlatego, że chciałbym jeździć szybko i bezpiecznie, a rekreacyjnie na dworzu, jedynie jak się ociepli .

To by było na tyle, będe wdzięczny za odpowiedź i udanego treningu .

Napisano

Przy takim budżecie myślę, że warto dołożyć nieco ponad 200zł do trenażera, który możesz podłączyć do komputera, np. Tacx Flow Multiplayer. Dużo łatwiej jest się zmotywować do treningu z takim gadżetem niż ze zwykłym trenażerem, a jego możliwości są naprawdę spore. Głośność z dedykowaną oponą moim zdaniem akceptowalna.

Napisano

Jeżeli celem jest wyłącznie zrzucenie wagi to nie polecam żadnego trenażera, bo jazda na nim jest monotonna, nudna i trudna do wytrzymania :P Chyba taniej, a na pewno przyjemniej udać się do dietetyka, a na zimę kupić narty biegowe :)

Napisano

Panowie, kupiłem trenażer, ale z pewnych powodów nie napisze jaki, napisze tylko, że to TACX.

Jest problem w instrukcji pisze, że rama trenażera jest przystosowana do współpracy z rowerami wyścigowymi, hybrydowymi i górskimi o średnicy koła mieszczącej się w przedziale od 610 do 720 mm .

To jakiś błąd w instrukcji ?