Skocz do zawartości

[Amortyzator] Mini wgniecenia na ślizgach Rock Shox SID Team


mixchris

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Pięknego słonecznego dziś poranka pucując swojego bajka stała się rzecz okrutna mianowicie zauważyłem mini wgniecenia na lewej górnej goleni (strona bez podziałki) w moim SID'zie :( Myślałem, że to sen jak ten w którym kradną mi rower i chciałem się szybko wybudzić... niestety była to twarda, kanciasta i powgniatana rzeczywistość. Nawet nie wiem kiedy i od czego mogło się to stać? Chyba nie jest łatwo uszkodzić golenie w taki sposób... tym bardziej nie pamiętając o tym? Dobrze, że przynajmniej anoda jest cała (tylko do kiedy?) i uszkodzenia są w miarę wysoko więc tak często nie zaglądają tam uszczelki. Wiem, że nic się z tym nie da zrobić lecz myślicie, że będzie to miało wpływ na działanie samego amorka? Oleju za wiele tam nie ma a powietrze chyba nie uleci takimi małymi wgnieceniami?

 

Wymiana górnych goleni nie wchodzi w grę bo kosztuję majątek i zupełnie się to nie opłaca. Myślę nad sprzedaniem amorka i kupieniem nowego SID'a RLT na Allegro chodzą po 1799zł rocznik 2012. Tylko czy mi się to opłaca? Czy jest spora różnica w działaniu pomiędzy SID'em Team 2010 a nowym SID'em w wersji RLT 2012. Bardzo lubię swojego Team'a więc może nie warto kupować nowego RLT tylko dorwać gdzieś w dobrej cenie Team'a? Co mi radzicie będę wielce wdzięczny za pomoc.

 

beztytuu-1.jpg

 

http://i275.photobuc...is/P1160203.jpg

http://i275.photobuc...is/P1160206.jpg

http://i275.photobuc...is/P1160209.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego ty sie boisz? Całkiem normalne obicia , nic z tym sie nie stanie, jesteś przewrażliwiony :D Zobacz to: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557994_377054422334776_648919536_n.jpg

 

Lewa goleń :D Nic nie cieknie, nie tnie uszczelek, a jest to na takiej wysokości że amorek cały czas tam pracuje, i nic. Dla bezpieczeństwa jak coś minimalnie czuć pod palcami, możesz przetrzeć to delikatnie papierem ściernym ok 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro takie wgniecenia nie mają wpływu na pracę amortyzatora to muszę się do nich przyzwyczaić i wrócić z uśmiechem na szlak ;) Jeszcze tylko jedno mam pytanie jeżeli jednak bym się zdecydował na wymianę swojego SID'a Team 2010 na wersje SID'a RLT to czy jest jakoś różnica pomiędzy wersją 2011 a 2012?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak napisał Pixon nigdy nie widziałem takiego uszkodzenia na goleni nigdy nie opieram roweru od tak sobie i dbam o sprzęt a tu nagle takie wgniecenia? Musiało się to stać w transporcie ale że nie są porysowane tylko takie powtarzalne "puknięcia"? Jest to dla mnie naprawdę dziwne, też myślałem, że ślizgi są bardziej odporne i tym samym wydaje mi się, że musiała być użyta większa siła niżeli obijanie się o siebie rowerów w transporcie tudzież pociągu? Gdzie są agenci NCIS ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SID ma wylajtowane rurki, a tutaj były regularne uderzenia o jakiś wystający obły element. Wygląda właśnie jakby się stało w czasie transportu. No szkoda troszkę. Nie opłaca Ci się sprzedawać, sporo na tym interesie stracisz. Zastanawiam się tylko, czy teraz olej nie będzie uciekać przez te wgnioty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...