mixchris Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Witam! Pięknego słonecznego dziś poranka pucując swojego bajka stała się rzecz okrutna mianowicie zauważyłem mini wgniecenia na lewej górnej goleni (strona bez podziałki) w moim SID'zie Myślałem, że to sen jak ten w którym kradną mi rower i chciałem się szybko wybudzić... niestety była to twarda, kanciasta i powgniatana rzeczywistość. Nawet nie wiem kiedy i od czego mogło się to stać? Chyba nie jest łatwo uszkodzić golenie w taki sposób... tym bardziej nie pamiętając o tym? Dobrze, że przynajmniej anoda jest cała (tylko do kiedy?) i uszkodzenia są w miarę wysoko więc tak często nie zaglądają tam uszczelki. Wiem, że nic się z tym nie da zrobić lecz myślicie, że będzie to miało wpływ na działanie samego amorka? Oleju za wiele tam nie ma a powietrze chyba nie uleci takimi małymi wgnieceniami? Wymiana górnych goleni nie wchodzi w grę bo kosztuję majątek i zupełnie się to nie opłaca. Myślę nad sprzedaniem amorka i kupieniem nowego SID'a RLT na Allegro chodzą po 1799zł rocznik 2012. Tylko czy mi się to opłaca? Czy jest spora różnica w działaniu pomiędzy SID'em Team 2010 a nowym SID'em w wersji RLT 2012. Bardzo lubię swojego Team'a więc może nie warto kupować nowego RLT tylko dorwać gdzieś w dobrej cenie Team'a? Co mi radzicie będę wielce wdzięczny za pomoc. http://i275.photobuc...is/P1160203.jpg http://i275.photobuc...is/P1160206.jpg http://i275.photobuc...is/P1160209.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Powietrze nie ucieknie bo go nie ma tam gdzie myślisz ... Komora powietrzna jest wewnątrz górnych goleni. Wgniecenia wyglądają mi ewidentnie na obicia od opierania roweru o coś twardego. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Też tak mi się wydaję, że gdzieś w transporcie mogło się to stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djwiocha Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Czego ty sie boisz? Całkiem normalne obicia , nic z tym sie nie stanie, jesteś przewrażliwiony Zobacz to: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557994_377054422334776_648919536_n.jpg Lewa goleń Nic nie cieknie, nie tnie uszczelek, a jest to na takiej wysokości że amorek cały czas tam pracuje, i nic. Dla bezpieczeństwa jak coś minimalnie czuć pod palcami, możesz przetrzeć to delikatnie papierem ściernym ok 1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomiz1 Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Ale potraktuj to pozytywnie... W wałach ślizgowych (wtryskarki, przemysł) specjalnie drąży się rowki by zostawał w nich smar do smarowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzikO Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Wgniecenia są małe o łagodnych krawędziach więc uszczelkom nic nie będzie. Nie ma czym się tu przejmować. Zapomnij o tym i w drogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Zastanawiam się, czy sprzedaż tego widelca będzie opłacalna. Z uszkodzeniami sporo trafi na wartości. A nowy kupisz najwyżej, jeśli zacznie puszczać olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Skoro takie wgniecenia nie mają wpływu na pracę amortyzatora to muszę się do nich przyzwyczaić i wrócić z uśmiechem na szlak Jeszcze tylko jedno mam pytanie jeżeli jednak bym się zdecydował na wymianę swojego SID'a Team 2010 na wersje SID'a RLT to czy jest jakoś różnica pomiędzy wersją 2011 a 2012? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Sam mam takiego wgniota nawet brzydszy jest ... ale w niczym on nie szkodzi no psuje trochę estetykę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 20 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Do tej pory widziałem obdarte golenie, zatarte z braku serwisu. Jednak pierwszy raz widzę wgniecenie. Spodziewałem się ze jednak taka goleń jest mocniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Wystarczy lekko puknąć czymś metalowym i juz, alu samo z siebie jest podatne na wgniecenia nawet lite alu a co dopiero nie najgrubsza rurka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Dokładnie jak napisał Pixon nigdy nie widziałem takiego uszkodzenia na goleni nigdy nie opieram roweru od tak sobie i dbam o sprzęt a tu nagle takie wgniecenia? Musiało się to stać w transporcie ale że nie są porysowane tylko takie powtarzalne "puknięcia"? Jest to dla mnie naprawdę dziwne, też myślałem, że ślizgi są bardziej odporne i tym samym wydaje mi się, że musiała być użyta większa siła niżeli obijanie się o siebie rowerów w transporcie tudzież pociągu? Gdzie są agenci NCIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Jeżeli coś jest odporne na wyginanie i jest sztywne nie znaczy ze jest odporne uderzenia mechaniczne, weźmy np potrójnie cieniowane ramy, sa mocne sztywne lekkie ale wystarczy puknąć nie tam gdzie trzeba i wgniot jak sie patrzy, tu jest ta sama sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 SID ma wylajtowane rurki, a tutaj były regularne uderzenia o jakiś wystający obły element. Wygląda właśnie jakby się stało w czasie transportu. No szkoda troszkę. Nie opłaca Ci się sprzedawać, sporo na tym interesie stracisz. Zastanawiam się tylko, czy teraz olej nie będzie uciekać przez te wgnioty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.