kolo1 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Witam . Mam pytanie czy do klamki ( dźwignia) hamulca tarczowego XTR M985 będzie pasował przewód shimano SM-BH59 ? Pytam bo chcę złożyć sobie zestaw hamulców z nowymi ( rocznik 2012) klamkami XTR M985 i zaciskami Shimano XTR BR-M975 . Czy jest to możliwe ? Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Będzie pasował z tym, że jest to słaby przewód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 skok jałowy klamki będzie bardzo duży. Sama klamka będzie miękka. Hamulec będzie działał do kitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 skok jałowy klamki będzie bardzo duży. Sama klamka będzie miękka. Hamulec będzie działał do kitu. Dzięki za odpowiedzi . Czyli klapa . Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Dokładnie lepszy przewód dużo daje, opyl te części i kup sobie gotowy set Deore XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 18 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Mam przewody BH-59, klamki SLX 665. Przód: dźwignia klamki 6cm od gripa, "łapie" tarczę na 5cm, przy silnym wciśnięciu dźwigni max. 4,5 cm. Także ani duży skok jałowy, ani miękka klamka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Sznib - ale co to ma do tematu ? Duży skok jałowy jest skutkiem niedopasowania nowych klamek do starych zacisków. XTR 985 pompuje mniej płynu pod większym ciśnieniem, więc będzie dosłownie rozsadzać marne bh59. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 SM-BH59 to i rozsadzała stara M975. Wiem bo mam i zmieniłem na przewód w oplocie. Guma w dużej mierze odeszła a z M985 powinno być jeszcze lepiej. Z drugiej strony mam też SM-BH90 i dużo lepiej radzi sobie z ciśnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 19 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Sznib - ale co to ma do tematu ? No, odniosłem wrażenie że duży skok i miękka klamka będzie spowodowana przewodem BH59, stąd moja wypowiedź. Może BH90 jest lepszy, ale BH59 to nie taka porażka i daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 trafiają się równe BH59 i to też stanowi problem. Te z czarnym środkiem są do bani, podczas gdy te z białym są niezłe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2012 (edytowane) trafiają się równe BH59 i to też stanowi problem. Te z czarnym środkiem są do bani, podczas gdy te z białym są niezłe. ja już kupiłem nowy komplet XT - nie myślę testować swojego poprzedniego pomysłu Edytowane 23 Października 2012 przez kolo1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi