Darek14 Napisano 17 Października 2012 Napisano 17 Października 2012 Ostatecznie przełamałem swoje opory co do haulców tarczowych (jestem dosyć konserwatywny i ciężko przychodzą mi zmiany hehe) i w lutym/marcu (wcześniej chcę sprzedać dwa obecnie posiadane rowery) kupię nowy rower crossowy. Na ten moment faworytem jest ten Cube: http://www.cube.eu/tour/cross/tonopah-race/ (na marginesie: nie podobają mi się czerwone dodatki typu hak, element mostka itp., ale to szczegół). Do rozważenia są jeszcze: Stevens http://www.stevensbikes.de/2013/index.php?bik_id=104&cou=PL&lang=en_US Ghost http://www.ghost-bikes.com/bikes-2013/bike-detail/cross-9000/ Odpada raczej Specialized: http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/multi-use/crosstrail/crosstrailprodisc#specs Czy to dobry wybór czy znacie jeszcze jakieś alternatywy?
blackiwan Napisano 17 Października 2012 Napisano 17 Października 2012 Ja bym wybrał CUBE- zdecydowanie najlepszy osprzęt. Jest jeszcze taki Radon: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/Scart-Light-10-0_id_18506_.htm Ma lepszy amortyzator i gripy,ale gorszą kasetę i łańcuch. Pozostaje jeszcze kwestia ceny.Ile kosztuje ten CUBE?
Darek14 Napisano 17 Października 2012 Autor Napisano 17 Października 2012 Nad Radonem również myślałem, ale geometria Cube wydaje bardziej "pode mnie". Musiałbym się do Radona przymierzyć.
bunio Napisano 20 Października 2012 Napisano 20 Października 2012 Też się rozglądam za czymś podobnym Nie wiem jak w sezonie 2013 ale w 2012 ten Radon miał prowadzenie linki hamulca po górnej rurze, osobiście wolałbym rozwiązanie Cube (dolna rura). Jeśli chodzi o amortyzator w Radonie, to minusem może być brak otworów pod błotniki (dla mnie osobiście sprawa istotna). W Niemczech Radon Scart L 10.0 wychodzi atrakcyjniej cenowo, raczej na poziomie Cube Tonopah Pro, a Radon Scart L 9.0 na poziomie cenowym Cube Cross Pro. Pozostaje pytanie, gdzie przymierzyć się do Radona w kraju ?
Darek14 Napisano 17 Stycznia 2013 Autor Napisano 17 Stycznia 2013 http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/multi-use/crosstrail/crosstrailprodisc#specs Jednak tego Specializeda również biorę pod uwagę. Jego -jak dla mnie- ogromnym minusem jest to, że najmniejsza zębatka z przodu ma 32 zęby i obawiam się, że w górach poza asfaltem będzie za ciężko, mimo, że z tyłu ma 36 zębów. Do tej pory zawsze jeżdziłem na 44/32/22 z przodu i 11/32 z tyłu i ten zestaw był dla mnie idealny.
Darek14 Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Napisano 20 Stycznia 2013 Doszedł jeszcze jeden kandydat: http://www.wheelerworldwide.com/products.php?func=p_detail&p_id=59&pc_parent=5 Zastanawiam się tylko jaki rozmiar byłby dobry. Mam 182 cm wzrostu. Jak na rower crossowy, jest on bardzo długi i ma również sporą bazę kół. Pod względem długości już rozmiar 48 byłby dobry.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.