kato39 Napisano 16 Października 2012 Napisano 16 Października 2012 witam nie znalazłem takiej informacji lub źle szukam ile oleju wchodzi do goleni i jakiej gęstości ? czy jest tam komora azotowa ? muszę zrobić serwis ponieważ stracił charakterystykę pracy . bardzo dziękuje za wszelkie odpowiedzi
kato39 Napisano 17 Października 2012 Autor Napisano 17 Października 2012 ale ten amor z filmiku to nie jest ten sam amortyzator . mój nie ma regulacji skoku i ma 80mm . czy taki sam serwis ma ten amortyzator co z filmiku ma mój fox?
Przeor Napisano 17 Października 2012 Napisano 17 Października 2012 Ten z filmiku również nie ma regulacji skoku, to nie talas. Serwisujesz tak samo.
Mod Team durnykot Napisano 17 Października 2012 Mod Team Napisano 17 Października 2012 Ten z filmiku ma regulację wewnętrzną skoku 80/100 mm ( wersja Float) i ma nieco inny tłumik niż Fox F80X. Tu instrukcja dla Fox F100X http://www.enduroforkseals.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/f100x6a.pdf Podane są także ilości oleju . jeśli nigdy się nie bawiłeś w Foxy to nie polecam rozbierać samego tłumika.
kato39 Napisano 17 Października 2012 Autor Napisano 17 Października 2012 a mógłbyś wypisać ilości oleju gdzie i ile trzeba wlać i jakiej gęstości . bo za bardzo angielskiego nie znam ... a tłumacz jakieś głupoty pisze
Mod Team durnykot Napisano 17 Października 2012 Mod Team Napisano 17 Października 2012 Do komory powietrznej 5 ml Fox Fluid ( lub 5ml oleju 80W- przekładniowy) Do lewej goleni dolnej - 20 ml oleju oleju do amorków 7W Do prawej goleni ( tłumik) - 150 ml oleju 7W. Do tłumika i goleni zalecany jest oryginalny olej FOXa ( nieco drogi)- nie polecam innego oleju ( spotkałem się z informacjami,że po użyciu innego oleju tłumik przestał działać prawidłowo).
kato39 Napisano 17 Października 2012 Autor Napisano 17 Października 2012 bardzo i to bardzo dziękuje w sobotę robię serwis
kato39 Napisano 20 Października 2012 Autor Napisano 20 Października 2012 serwis zrobiony zalałem go olejem firmy finish line shock oil 5wt . Praca polepszyła się nie jest taki mulasty a tłumik działa jak działał więc nie trzeba kupować oryginalnego
Mod Team durnykot Napisano 21 Października 2012 Mod Team Napisano 21 Października 2012 Napisz , jak amorek się będzie sprawował po dłuższym czasie i jak pracuje na większych, szybko po sobie następujących nierównościach.
kato39 Napisano 21 Października 2012 Autor Napisano 21 Października 2012 ok za tydzień napisze jak się sprawuje po dłuższym czasie
jobba Napisano 26 Października 2012 Napisano 26 Października 2012 Ja mojego FOX´a F100 RL z 2005, od ostatnich dwoch lat zalewam olejem Motorex`a 7,5W i wszystko w najlepszym pozadku.
kato39 Napisano 28 Października 2012 Autor Napisano 28 Października 2012 no to moje odczucia z jazdy są takie- amortyzator na równym zachowuje się jak sztywny widelec a na nierównościach wszystko wybiera. czyli wszystko tak jak powinno być
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.