starzyn85 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Witam serdecznie Chciałbym jeździć cała zimę na bajku, ale nie mam do tego żadnego konkretnego ubioru, kasa na ten cel to 800-1000 zł Chodzi mi o kurtkę , coś pod kurtkę, spodnie i czapkę pod kask. Mam parę kilo za dużo ważę 110 przy 188 cm wzrostu, mój rozmiar to XL nawet XXL W zeszłą zimę jeździłem w zwykłej odzieży zimowej. Nie było mi zimno, ale za to pociłem się niemiłosiernie. Przy dłuższych postojach można się nieźle zaprawić Jestem zielony w tym temacie dlatego Proszę was o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pwmichu Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Obejrzyj sobie produkty na endurastore.pl fajne ciuchy, jednak na komplet może Ci 1000 zł braknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartezz Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Polecam www.bcmnowatex.com.pl . Solidne ciuchy i w rozsądnej cenie. Na pewno coś znajdziesz. Bez problemu z rozmiarówką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starzyn85 Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Może jakieś propozycje na zimową kurtkę? Stawiam na dużą oddychalność, bo podobno w przeciw deszczowych można się nieźle spocić. Poniżej -10 nie zamierzam jeździć. http://allegro.pl/rogelli-torino-kurtka-rowerowa-softshell-xxl-i2671774268.html może taka kurtała i może dobra bluza pod spód, ewentualnie dwie? Trochę poszperam w necie jeszcze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...