ChesterX Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Witam jakiś czas temu stałem się posiadaczem amortyzatora, jak w tytule. Jest to rocznik najprawdopodobniej 2001(sugerując się tym że podkowa jest już na stałe) z dwoma komorami powietrza i regulacją powrotu. Rozebrałem go, wyczyściłem w środku dokładnie, przesmarowałem, poskładałem tak jak było, zalałem olejem no i wstępnie napompowałem... i teraz mam pytanie... otórz w jednej goleni jest wspomniana regulacja powrotu, w drugiej jest pusto , w manualu wyczytałem ile wlać oleju, jednak ile dać powietrza już nie znalazłem... czy powinienem obydwie komory pompować tak samo czy różnie? oraz mam takie wrażenie że z każdym dniem amortyzator mięknie... dodam iż nie plami ani się nie poci, więc gdzie może leżeć problem? z góry dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Powietrza pompujesz więcej tam, gdzie jest mnie oleju.Czyli np. w lewej goleni jest mnie oleju niż w prawej, do lewej dajesz np. 35psi, a do prawej 30. Jeśli chodzi o nietrzymanie powietrza to radzę sprawdzić dokładnie górne golenie pod kątem uszkodzeń powłoki, możliwe że to przez to wydostaje się powietrze.Zakładam, że uszczelki sprawdziłeś podczas serwisu i są ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChesterX Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Uszczelek nawet nie ruszałem, wyglądały ok , i chyba swoją rolę spełniają skoro olej się nie przedostaje... a co do poziomu oleju, nalałem do obydwu goleni tyle samo tak jak pisze w serwisówce, no ale ok spróbuje trochę odlać z tej strony w której nie ma tłumika, no i w tą również stronę dmuchnę więcej powietrza. Dzięki za wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.