Skocz do zawartości

[amortyzator] wybór amortyzatora pod dh/fr

SztosDzik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zastanawiam się nad kupnem amortyzatora pod lekki dh i fr najlepiej 180 mm skoku.

na razie zastanawiam się nad zakupem Rock Shox Domain 318 lub Manitou R7 Jezdził ktoś na tych amortyzatorach i mógłby się podzielić wrażeniami z jazdy. Lub zaproponowac jakieś inne rozwiązanie w przedziale do 1300 zł.

do scotta voltage YZ 20, a tu masz geometrię SCOTT Poland - www.scott.pl , nie wiem właśnie czy da radę 180mm żeby nie zwalić geometrii bo szczerze mówiąc nie znam się za bardzo. r7 bo dobre opini słyszałem ale masz rację że nie nadaję się pod dh, myślałem jeszcze o Marzocchi 888 RCV? A w przyszłości chiałbym kupić ramę scott'a dh octane jak znajdę gdzieś w dobrej cenie i za słuszne pieniądze:) ale póki co chce coś zbudować na tej ramie co mam i później zrobić przeszczep do nowej. Zapomniałem dodać rama w rozmiarze 21.

Za taką kasę do kupisz 66 rc3 albo boxxera,jeśli chciałbyś śmigać w dh to najlepszy wybór moim zdaniem ale oczywiście rama do wymiany bo nie jest do tego celu przeznaczona i z takim skokiem klęknie na pewmno poza tym za duża.

Dozbieraj kasę i kup wtedy cały set rame/amor, sezon się kończy to i coś ciekawego może wyrwiesz.

Na samym początku sprecyzuj co chcesz wyprawiać na tym rowerze. Temat wskazuje fr/dh. Teraz zaczyna się rozmowa o R7 i jeździe bez szaleństw. W jednej aukcji pokazujesz widelec do xc, w drugiej taki który nada się od xc do enduro o skoku 140mm.