benek0407 Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Witam! Tak jak w temacie poszukuje widelca sztywnego do kół 28" z mocowaniem pod tarcze. Kwota do 400zł (im tanśzy tym lepszy). Moja waga ok 100kg, tarcze 185mm. Nowy lub używany. Po tym opisie łatwo się domyślić iż widelec nie bezdzie miał łatwego życia. Jeżeli to mozliwe to prosiłbym o konkretne oferty tak aby można było kupić od zaraz. Sam szukam od paru dni i jedyne co mi udaje się znaleźć to zwykłe stalówki tylko że z uchwytem pod tarcze, lub węglowe i to w kosmicznej cenie. Zastanawiałem się nad mosso, ale nie wiem czy da rade. Na wiosne kupiłem węglowy i jego pęknięte zdjęcie możecie zobaczyc w moim garażu wraz z rowerem do którego chce cos kupic. Myślałem nad ściągnięciem z zagranicy, ale nie mam w tym doświadczenia i raczej się nie zdecyduje na to. Co do wagi widelca to fajnie gdyby był jaknajlżejszy, ale nie ma cudów wiadomo w tej cenie i z intersującą mnie wytrzymałościa. Aaaa i musi mieć rurę sterową conajmniej 23,5cm bo mam długą główkę ramy i oczywiście 1i1\8". Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Kłania się Mosso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 A tego pseudowęglowego widelca nie da rady reklamować? Jeśli dobrze widzę to jest on wykonywany w technologii "karbon wokół rdzenia alu", i ta zewnętrzna część z kompozytu pękła. Na pewno dadzą radę widelce do skakania, np. widelec od Treka Bruisera, tyle że one ważą >2 kg. Wydaje mi się, że całoaluminiowy Mosso da radę, ale nie mam z tym widelcem dużego doświadczenia własnego. Na podrofum 29er możesz znaleźć trochę info odnośnie widelcy sztywnych dostępnych na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...