Darek14 Napisano 10 Października 2012 Napisano 10 Października 2012 Chciałbym wymienić w/w elementy na lżejsze. I zastanawiam się na Easton, wszystko z serii EA70. Czy to dobry wybór? Czy lepszym wyborem będzie Ritchey WCS? Zależy mi jednak na czarnym macie, a dużo nowych części Ritcheya jest z połyskiem.
Darek14 Napisano 10 Października 2012 Autor Napisano 10 Października 2012 Z tego co oglądałem na allegro kierownice KCNC mają najmniejszy kąt gięcia 8 stopni, a ja chcę 5 stopni. Zapomniałem dodać, że chciałbym, aby wszystkie elementy pochodziły od jednego producenta.
Piszaman Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 FSA SLK? Będzie drogo, ale lekko
kadargo Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 Albo Syntace też drogo, też lekko ale na wieki (10lat gwarancji)
Mod Team safian Napisano 11 Października 2012 Mod Team Napisano 11 Października 2012 To ja jeszcze zaproponuję NU: http://www.newultimate.pl/
ukaniex Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 Budżet... ile? Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2
Darek14 Napisano 11 Października 2012 Autor Napisano 11 Października 2012 Budżet do 1000 zł. Wszystko ma być aluminiowe.
Piszaman Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 Nie no stary, proszę Cię . 1000zł na trzy części i chcesz aluminiowe? Gdzie sens odchudzania?
kadargo Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 A to jakiś obowiązek mieć karbon? Ja też nie kupiłbym nowych rurek z karbonu. Rama ok, ale rurkom nie ufam, może bezpodstawnie. Mam alu, lekko i nie muszę się zastanawiać czy po kolejnej ostrej jeździe gdzieś mi coś nie pęka.
Piszaman Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 CSICarbon Structural Integration Carbon Structural Integration is a fusion of carbon fiber and aluminum. Once an aluminum component is wrapped in carbon fiber, the fiber becomes an integral part of the structure and increases the overall stiffness of the component. Tyle ze strony FSA. Żeby połamać mostek czy sztyce to już trzeba mieć talent, pomijając, że połamianie sztycy nie jest tak groźne, jak kierownicy.
kadargo Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 A wiesz co pisali na stronie Amber Gold? Nie wiem co próbujesz udowodnić. Mam na kierę i mostek 10 lat gwarancji i totalnie nie muszę się martwić czy gdzieś nie ma ukrytego pęknięcia, cenię sobie komfort psychiczny. Szczególnie przy mojej wadze i sposobie w jaki użytkuje rower Mówisz że mostek ciężko połamać, ok zgoda ale czy uważasz że mój mostek 97g jest ciężki skoro przekonujesz do karbonu? Sztyca karbonowa wcale nie jest super komfortowa u użytkowaniu... pasty, Nm etc. Kierę akurat łatwo uszkodzić a zysk jest tak mały że nie wart ryzyka jeśli ktoś ma problem z zaufaniem i generalnie mało oszczędza sprzęt.
Piszaman Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 A nic nie próbuję udowodnić . Poprostu piszę, że mając 1000zł do wydania nie kupił bym tych części alu . Ale jeżeli Ty czy kolega chcecie alu to nikt nie broni .
Darek14 Napisano 11 Października 2012 Autor Napisano 11 Października 2012 Rozumiem, że Ty kupiłbyś części karbonowe i to jest Twój wolny wybór. Równocześnie chciałbym Tobie podziękować, że nie zabraniasz mi pozostac przy "opcji alumniniowej".
kadargo Napisano 11 Października 2012 Napisano 11 Października 2012 Poprostu piszę, że mając 1000zł do wydania nie kupił bym tych części alu No to może jakoś to uzasadnij bo ja jakoś za 1000zł nie widzę specjalnych alternatyw do alu o tyle lżejszych żeby uzasadniało taki wybór. 1kzł to wcale nie taka duża fura kasy żeby szaleć na wadze. Lekka i dobra sztyca FSA (sam wywołałeś tą firmę) to już ponad połowa tej sumy.. a gdzie reszta? Mój aluminiowy kokpit to ponad 700zł Chyba że chodzi o lans karbonem? Wtedy rozumiem
Mod Team safian Napisano 11 Października 2012 Mod Team Napisano 11 Października 2012 OMG, dajcie już spokój, jeżeli kolega chce aluminiowe a nie karbonowe to zapewne zagłębił się w wady i zalety obu materiałów i wybrał bardziej mu pasujący, nie wciskajcie nic na siłę, sugeruję na tym zakończyć dyskusję, ewentualnie założyć sobie nowy temat i tam prowadzić dywagacje :<
Darek14 Napisano 22 Października 2012 Autor Napisano 22 Października 2012 Kierownicę i sztycę już zamówiłem. Zastanawiam się nad mostkami: taki - http://allegro.pl/ritchey-mostek-wcs-c260-bb-black-100mm-cyklomania-i2666434669.html lub taki - http://allegro.pl/ritchey-mostek-wcs-4axis-bb-black-100mm-cyklomania-i2683148313.html Który byście doradzili? Różnica w wadze jest niewielka, ale czy ten pierwszy jest równie mocny jak drugi?
kadargo Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 A musi być koniecznie ten Ritchey?
restonfrets Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 A swoją drogą dlaczego wybrałeś Ritcheya? Bo jak rozumiem sztyce kierownicę kupiłeś tej firmy. Po prostu Ci się podobają? Bo w na pewno nie z powodu lekkości, można znaleźć lżej np. przy mostku wspomniany wcześniej Syntace, model f99.
Darek14 Napisano 22 Października 2012 Autor Napisano 22 Października 2012 Absolutnie nie musi być Ritchey. Jestem otwarty na propozycje. Tyle, że Ritchey jest bardzo dostępny w szerokiej ofercie. Nawet kierownica i sztyca (te, które zamówiłem mogę zamontować w drugi rowerze). Ale: - kierownica najlepiej powinna mieć wznos 5 stopni, szerokość 600 mm - mostek wznos 6 stopni, długość 100 mm - sztyca 31,6 mm, długość 350 mm Co KONKRETNIE proponujecie? I konkretnie dlaczego macie "obiekcje" do Ritchey'a? Jeśli produkty firmy są złe to mogę z nich zrezygnować. Syntace jak najbardziej mógłby być, ale akurat f99 -przynajmniej tak widnieje na ich stronie- nie występuje w wersji 31,8. A mostki Syntace 31,8 sa cięższe niż Ritchey 260. Być może są znacznie lepsze (nie znam się). Jeślitak, proszę o informację.
kadargo Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 Poczytaj jak Syntace testuje swoje rurki The Red Monster Dają 10 lat! gwarancji na swoje produkty. Faktycznie F99 jest 25.4 więc szkoda że kupiłeś już kierownicę bo komplet Syntace jest nie do zajechania.
Darek14 Napisano 23 Października 2012 Autor Napisano 23 Października 2012 Kierownica 25,4 nie wchodzi w grę. Czyli mam rozumieć, że -przy parametrach, które podałem wyżej- nie jesteście w stanie podać KONKRETNEJ propozycji, która byłaby rozsądną alternatywą np.dla mostka Ritchey'a WCS 260 31,8/100 mm ważącego 105 gramów?
kadargo Napisano 23 Października 2012 Napisano 23 Października 2012 Kierownica 25,4 nie wchodzi w grę. Tak tylko z ciekawości zapytam: czemu?
Darek14 Napisano 23 Października 2012 Autor Napisano 23 Października 2012 Odpowiedź jest banalnie prosta: uważam, że sprzęt powinien również cieczyć oko, a standard 31,8 podoba mi się bardziej.
kadargo Napisano 23 Października 2012 Napisano 23 Października 2012 No to spoko, bo już myślałem że przeczytam o większej sztywności i tym podobnych bzdurach
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.