Skocz do zawartości

[plecak] na rower

sabinah

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Zacznę od tego, że jestem zielona w temacie. Poszukuję prezentu dla chłopaka - maniaka rowerowego, z reguły ma wizję jaki sprzęt ma być i akurat w to nie chce się mieszać. Jednak jesteśmy ze sobą już długo, a z rowerowych prezentów udało mi się mu kupić jedynie rękawiczki. Ostatnio wspomniał coś, że przydałby mu się taki większy plecak na dłuższy wypad żeby zmieścił się bukłak, aparat, pompka, klucze, dętka, kurtka. Cena tak do hmm.. nie mam pojęcia w jakich cenach jest taki plecak - do 300zł?

Bardzo dziękuję z góry za pomoc,

pozdrawiam serdecznie :)

Napisano

Deuter Air (kilka odmian), Deuter Futura (22L). Ceny 300-350 PLN. Wisport BikeBag 22L (~250 PLN). Wersja po taniości HiTec Asila (35L, na dłuższe przejażdżki, ten posiadam i używam).

Napisano
Posiadam od jakiegoś czasu, wszystko co wymieniłaś wejdzie bez problemu, i jeszcze sporo miejsca zostanie.

To jest bardzo optymistyczna wersja.

• Mod Team
Napisano

To jest bardzo optymistyczna wersja.

To jest fakt. Jak na razie max. jaki miałem w niego zapakowany to: 2l wody w bukłaku, dętka, pompka, multitool, aparat, chusteczki higieniczne kurtka, herbatniki, 2 bułki, kiełbasa, keczup. Przednia kieszonka i boczne były puste, także jeszcze kilka rzeczy by weszło.

Napisano

Dopowiem jeszcze, że nie należy się sugerować pojemnością plecaka, który ma stelaż wygięty w łuk. Teoretycznie moja Asila ma pojemność 35L, ale efektywna pojemność jest mniejsza, ze względu na stelaż.

Napisano

Super :) Z tego co udało mi się jeszcze podpytać chłopaka to wspomniał coś na temat tego, że plecak, który mu się podoba jest dobrze oceniany w testach i dużo osób jeżdżących na rowerze go chwali. On jest typem świra rowerowego - prawie sypia z rowerem, jak pewnie co drugi kolarz i jego rower musi mieć wszystko co najlepsze, dlatego taki dylemat z ot.. zwykłym plecakiem :D

Napisano