Nickson Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Witam Jestem ciągle w fazie składania roweru staneło na tarczówkach Shimano Nie jestem jakimś roweromaniakiem pierwszy raz składam rower nigdy sie pancerzom w innych rowerach nie przyglądałem . Na dodatek teraz jestem 2 tydzień chory i nie za bardzo mam jak sprawdzić np w jakimś sklepie. Powiedzcie mi czy pancerz mojego tylnego hamulca nie za bardzo odstaje od główki ramy? Dla zobrazowania proporcji to kiera nie za szeroka 580mm Zdjęcie zamieszczam w temacie. Ewentualnie jakbym sie zdecydował na przycięcie jest ktoś pomocny z Warszawy? Cen w warszawskich serwisach nie komentuje... (sięgają nawet 100zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzikO Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Pancerza ma być tyle żeby szło obrócić kierownicą maksymalnie w obie strony bez wyrwania czegokolwiek. Moim zdaniem ( wnioskując ze zdjęcia ) pancerza jest w sam raz. Mógł byś go skrócić 3-5 cm ale szkoda roboty z odpowietrzaniem i rozkopywaniem hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 9 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Za długi, obciachowo wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stpman Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Wygląda ok, nic bym z tym nie robił tylko jeździł i się cieszył fajnymi hamplami:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Też uważam, że za dużo z 10 cm. Ma być tylko tyle, żeby można było mocno skręcić kierownicę. Jak jest więcej to tylko zbędny ciężar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stpman Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Jak jest więcej to tylko zbędny ciężar. Raptem kilka gram... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Tu kilka gram, tam kilka gram.... Poza tym to faktycznie obciachowo wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheGie Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Sprawdź o ile jest za długi, zrób kierownicą na maxa "X" z lewej do prawej. Mniej więcej przypatrz ile masz zbędnego naddatku. Jeśli wyjdzie Ci bardzo mało to zostaw, bo jak sam stwierdzasz serwis jest drogi a Ty pewnie sam technicznie słabo się czujesz. Jeśli przy obracaniu kierą faktycznie tego pancerza jest za dużo to trudno : RYZYK FIZYK, przynajmniej nauczysz się odpowietrzać itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seebcioo Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 a moim zdaniem jest ok z tylnym, a przedni cos mały się wydaję - czy jeszcze nie zamocowany jak skróci za dużo to dajmy na to glębę kiedy kiera obkręca mu się o 180 stopni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nickson Napisano 10 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2012 a moim zdaniem jest ok z tylnym, a przedni cos mały się wydaję - czy jeszcze nie zamocowany Oczywiście że nie zamontowany Hamulce kupiłem z mocowaniami na IS a widelec mam na PM i musze skołować dwie krótkie śruby w komplecie mialem same długie. Przerzutki też czekają przyciełem jeden pancerz i przyłożyłem na próbe (czerwony NIRO) ciut za długi tylko z tym to sobie da rade nawet przedszkolak z hydrauliką juz nie tak łatwo. Widzę że opinie są na tak i na nie W zasadzie sprawa nie jest tak paląca mogę złożyć do końca rower i trochę pojeżdzić i ocenię. Gdyby to nie wymagało tyle "zachodu" to bym bez wahania dziabnął z 5cm. Macie może jakieś tutoriale z operacji skracania pancerza? Czy amator da sobie rade z przycięciem bez koniecznosci wymiany /dolewania płynu? Czy płyn w hamulcach Shimano jest bezpieczny dla powłok lakierniczych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Nie ma takiej opcji żebyś po skróceniu nie uzupełnił płynu i nie odpowietrzył układu. Olej mineralny jest całkowicie obojętny dla lakieru/anody ale ważne żebyś przy tym nie zalał klocków i tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stpman Napisano 10 Października 2012 Udostępnij Napisano 10 Października 2012 Czy amator da sobie rade z przycięciem bez koniecznosci wymiany /dolewania płynu? Nie da się tego zrobić bez wylania płynu, dania nowej oliwki, zalania ponownie układu i odpowietrzenia go. Jeśli nie masz o tym pojęcia to raczej tego sam nie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheGie Napisano 11 Października 2012 Udostępnij Napisano 11 Października 2012 Poczytaj sobie na temat skracania przewodu hamulcowego (na bazie deore) : http://www.forumrowerowe.org/topic/80241-hamulce-deore-m595skracanie-przewodu-hydraulicznego/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flubi Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 A jak potrzebujesz maszynkę do cięcia przewodów hydraulicznych to za piwko mogę pożyczyć... Wysłane z mojego Transformer TF101 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzikO Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Też mi sztuka przewód skrócić, biorę ostry nożyk do tapet i idzie jak masło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.