purgalm Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Potrzebuję Waszej rady Nie mam doświadczenia w jeździe na rowerze w chłodniejsze dni. Wybieram się na Singltrek pod Smrkem w pierwszy weekend listopadowy. Pogody jeszcze się nie da przewidzieć, może się zdarzyć kilkanaście stopni i słońce, albo kilka i deszcze.... whatever W każdym razie chciałbym Was zapytać o doświadczenia w tego rodzaju jeździe przy niższych temperaturach. Mam fajne krótkie spodenki rowerowe z Decathlona z odpinanym żelem na tyłek, albo długie obcisłe Discovery od taty. Co będzie lepsze? Podejrzewam, że ze względu na wygodę/swobodę ruchów mogą być lepsze krótkie spodenki. Tylko czy przy temp powiedzmy 5-10 stopni nie będą mi marzły nogi i przez to nie będzie ogólnego dyskomfortu cieplnego? A jeśli długie to obcisłe Discovery czy lepiej jakiś zwykły luźny dres? Przy okazji rękawiczki z długimi palcami (to mus), ewentualnie jakaś rowerowa czapka pod kask i jazda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rogalik88 Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 W krótkich spodenkach w temperaturze 5-10 stopni zmarzniesz i prosisz się o problemy z kolanami w przyszłości. Poza tym jeśli są luźne, to bardzo prawdopodobne że na rowerze będzie ci podwiewać i wychłodzisz sobie znacznie więcej ;p. Ja bym brał długie, lekko ocieplane spodnie rowerowe, nie zauważyłem żeby ograniczały ruchy, chyba że są niedopasowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 O ile kojarzę, singiel pod Smrekiem to zjazd i to długi. Nie wiem czy jest na nim coś do roboty w sensie techniki, co pozwalałby się rozgrzać. Ale tak czy inaczej zjazd ma to do siebie, że wychładza. A jesienią wychładza jeszcze bardziej. Sugeruję długie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...