mateusz08 Napisano 7 Października 2012 Udostępnij Napisano 7 Października 2012 Chcialbym wymienic amorek przedni w moim krossie hexagonie v3. Górna półka cenowa to 250-280 zł myslałem tak o 100mm skoku wiecej nie chce.Z góry dziekuje jestem amatorem wiec jak mozecie to pomóżcie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Terrqge Napisano 7 Października 2012 Udostępnij Napisano 7 Października 2012 XCR albo używany raidon. Generalnie w tej półce cenowej ciężko znaleźć coś w miare zdatnego. /wytapatalkowane z x8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrPawcio Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 Na twoim miejscu założył bym RST Gila Plus DA cena ok. 200 zł skok 100 mm uchwyt na "v-ke" ma i pod tarcze też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiater Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 Jakby Cie to interesowało to około przyszłej środy będe miał na sprzedaż xcr'a z manetka blokady, biały stan bdb (zero rys) za jakieś 150 zeta amorek zostanie wyciagniety z http://unibike.pl/flite.html kupionego w kwietniu tego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz08 Napisano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2012 Jakby Cie to interesowało to około przyszłej środy będe miał na sprzedaż xcr'a z manetka blokady, biały stan bdb (zero rys) za jakieś 150 zeta amorek zostanie wyciagniety z UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ kupionego w kwietniu tego roku. Dzieki pomyslę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...