wojtaszek Napisano 6 Października 2012 Napisano 6 Października 2012 Mam NEX 4510 MLO, wkurza mnie nim stukanie - wnioskuję, że to przez brak tłumienia olejowego. Czy warto dopłacić do powietrznego NRX S-RL, czy olejowy wystarczy?
Vidoq Napisano 6 Października 2012 Napisano 6 Października 2012 Jeżdżę na NRX-ie i niestety też stukał. Musiałem reklamować. Suntour'y nie grzeszą jakością wykonania.
wojtaszek Napisano 6 Października 2012 Autor Napisano 6 Października 2012 Wymieniłeś i jak? Lepiej działa? To już jest chyba najwyższy model.
Vidoq Napisano 7 Października 2012 Napisano 7 Października 2012 Po wymianie wszystko w porządku. Niestety nie mam porówniania z niższymi modelami, bo na nich nie jeździłem, jeżeli nie liczyć przejażdżek rowerami znajomych. Co by nie mówić, możliwość doboru odpowiedniego ciśnienia robi swoje. Odniosłem wrażenie, że amortyzatory niższej klasy są... No właśnie - są a jakby ich nie było. Ale to może tylko mi się tak zadawało, bo na nich - jak już wspomniałem - nie jeździłem.
wojtaszek Napisano 7 Października 2012 Autor Napisano 7 Października 2012 Wnioskuję w takim wypadku, że masz NRX S-RL? Ja chyba wybiorę tańszą wersję, NRX E-RL. Jednak ważę 65kg. Ew. NCX-E-RL Znalazłem fajną promocję, kosztuje poniżej 400zł. Zastanawia mnie tylko co oznaczają literki na końcku: L/W. Wydaje się to być kolor. W - biały, pasowałoby white. Ale L - czarny, skąd się wzięło?
Vidoq Napisano 8 Października 2012 Napisano 8 Października 2012 Dokładnie S ELD. Nie wiem co oznaczają literki L i W. Na stronie Suntoura niczego nie znalazłem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.