alacart Napisano 2 Października 2012 Napisano 2 Października 2012 Mam Pewien problem z felgą. Jak widać na zdjęciu na feldze widnieje kilka wgniotów dokładnie to 4. Mam pytanie czy da rade tą felgę jeszcze odratować myślałem żeby to spróbować metodą deska kołek młotek boję się tylko że przy tym największym wgniocie felga po naciągnięciu szprych może pęknąć lub wrócić nie wiem czy jest jeszcze jakaś szansa ale bardzo mi zależy na tym kole http://i.ebayimg.com...iB!~~60_12.JPG"
refiko Napisano 2 Października 2012 Napisano 2 Października 2012 Nie jestem specjalistą, ale moim zdaniem z tą felgą już nic nie zrobisz! Jeśli cena dobra to kup koło, dokup obręcz i zapleć na nowo koło! Może się opłaca...
alacart Napisano 2 Października 2012 Autor Napisano 2 Października 2012 no też tak myślałem ale kup sobie obręcz mavic deemax wiesz myślę że co do tego koła i tak nie mam nic do stracenia wezmę zdemontuję obręcz i spróbuję to jakoś ratować może pomoże sąsiad skończył studia po obróbce metalu czy coś takiego jest blacharzem także myślę że on coś mi poradzi jedynie boję się tego jak wcześniej mówiłem że obręcz po prostu tego nie wytrzyma i pęknie albo jeszcze gorzej się pognie
adriansocho Napisano 3 Października 2012 Napisano 3 Października 2012 O prostowaniu tej obręczy po prostu zapomnij. Wyprostować się da - oczywiście, zależnie od umiejętności będzie to trwało dłużej lub krócej, ale obręcz będzie podatna na uszkodzenia w miejscach prostowania. Ja bym nigdy się na to nie zdecydował, po co mi koła, które mogą się skrzywić od byle walnięcia w kamień czy korzeń? Jeśli już, to możesz kupić to koło i od razu się nastawić na zaplecenie innej obręczy - nie wiem jak jest z aktualnymi D-maksami, ale te co były kiedyś miały obręcz o takich samych parametrach jak Mavic D321 Disc. Ja w tylnym kole Crossride wymieniłem obręcz na Alexrimsa i koło się trzyma. O prostowaniu zapomnij, bo narobisz sobie więcej kłopotów.
alacart Napisano 3 Października 2012 Autor Napisano 3 Października 2012 Nie no sam do tego raczej się nie zabiorę Sąsiad radzi żebym poszedł z tym do jakiegoś kowala bo on czegoś takiego się nie podejmie. Mówił że coś takiego to raczej trzeba by było robić na ciepło i co jakiś czas maksymalnie oziębiać żeby właśnie tak jak powiedział adriansocho obręcz nie była podatna na uszkodzenia w tych miejscach. Ale myśle że usterka jest do zrobienia a jak mi się uda to tanio kupić to co mi szkodzi się pobawić trochę ciekawi mnie czy dało by radę po prostu coś takiego zrobić
cienkun Napisano 4 Października 2012 Napisano 4 Października 2012 Nawet jak uda się wyprostować, to nie uda się wycentrować porządnie i co chwila będzie 8ka. IMHO nie ma sensu. edit. Materiał podczas wgniecenia został naciągnięty i już go nie skurczysz. Koło juz nigdy nie będzie "okrągłe".
alacart Napisano 4 Października 2012 Autor Napisano 4 Października 2012 w każdym bądź razie jeżeli uda mi się to kupić to spróbuję to zrobić a bardziej jakiś kowal któremu to zlecę o ile się w ogóle podejmie. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie i tak za dużo nie będę miał do stracenia.
alacart Napisano 8 Października 2012 Autor Napisano 8 Października 2012 dobra udało mi się kupić komplet tych kółek za 250 zł przód jest w bdb stanie żadnych wgniotów piasta bez luzów itp. tył piasta w bdb obręcz jak na zdjęciach myślę że to dobra cena będę próbował coś z tą tylną obręczą kombinować pożyjemy zobaczymy. życzcie mi szczęścia zdam jeszcze raport czy uda mi się kogoś do tego załatwić no i jaki będzie efekt finalny. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.