ChesterX Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Witam. Mam taki delikatny problem... otóż wziąłem się za rozbiórkę w.w Z3.5 ,wszystko szło dobrze do momentu w którym z górnych lag wyciągnąłem takie szpile , pewnie źle to nazywam... chodzi mi o to co na zdjęciu... w obydwu mam pęknięte sprężyny które chciał bym wymienić, ale nie wiem jak zdjąć ten aluminiowy korek znajdujący się z prawej strony (patrząc na zdjęcie) , mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy to jest nabijane, nakręcane, czy jeszcze jakoś inaczej zasadzone... ? no i jak to zdjąć ? z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Naprawiacz Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Jest miejsce na klucz, może spróbuj go po prostu odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert93 Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 z którego roku ten amor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Naprawiacz Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Skoro z3 to pewnie z 2003. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert93 Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 ale to jest z3.5 to 2000 albo 2001. Znalazłem instrukcję do z3.5 z 2000r. może się przyda: http://www.endurofor...iles/00z3.5.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Naprawiacz Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 To będzie to, a jak nie to na pewno dużo się ten tłumik nie różni. Spróbuj odkręcić nakrętkę. Najlepiej było by czymś złapać ale tak żeby nie pokiereszować. Bo w rękach to raczej nie odkręcisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChesterX Napisano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Dzięki wszystkim za wskazówki to aluminiowe ustrojstwo siedzi ciasno nabite, bez kleju, gwintu i tym podobnych, jest tam tylko gumowy oring. Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.