michal127 Napisano 29 Września 2012 Napisano 29 Września 2012 Witam. Parę dni temu odkryłem w moim równo dwu miesięcznym krossie coś co przyprawiło mnie niemal o zawał. Ważę ok. 80kg, a sam rower nie był niewiarygodnie katowany w terenie z tąd moje zdziwienie gdy to zobaczyłem. Rama jest zrobiona ze stopu 7005. Problem zgłosiłem już na gwarancję. No wiec teraz pytanie. Jakie są szanse, że producent uzna reklamację do takiego przypadku? A jeśli nie to czy jest sens coś takiego spawać czy rama jest już na śmieci? Jeśli wstawiłem temat do złego działu to z góry przepraszam. Pozdrawiam.
Naprawiacz Napisano 29 Września 2012 Napisano 29 Września 2012 Spokojnie, nic nie będziesz musiał naprawiać. Dostaniesz nową ramę, pewnie już rocznik 2013
Mlodziutki Napisano 29 Września 2012 Napisano 29 Września 2012 kolega wyżej ma racje Nie słyszałem jeszcze z problemami gwarancji u krossa myślę że w tym przepadku spokojnie dostaniesz nową ramkę
radeks23 Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 Daj znać jak przebiega cała sprawa reklamacji u Krossa aby ludzie wiedzieli czy można na nich liczyć
tobo Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 Pęknięcia tego typu tak jak i pęknięcia spawów powinny być bez problemu rozpatrywane jako wada materiałowa. W najgorszym przypadku mogą zechcieć zobaczyć rower i przeprowadzić ekspertyzę, której celem jest stwierdzenie np zmian "geometrii" ramy w wyniku wypadku, uderzenia itd. Tego typu urazy są jednak z reguły bardzo ewidentne, u ciebie pękła rurka pod łańcuchem i to tylko prawa. Ja będąc producentem domagałbym się od sklepu jedynie zdjęć uszkodzenia a potem zdjęć z kasacji ramy - wg mnie szkoda byłoby płacić za odsyłanie ramy/roweru.
Eastern Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 Tak z ciekawości, uderzyłeś gdzieś czy coś? Czy to samo sobie tak pękło?
Mlodziutki Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 2i regulaminu Czytaj temat potem pisz ...
Rulez Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 Kolega "Fenthin" wie coś na temat reklamacji u Krossa ...
Eastern Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 Czytaj temat potem pisz ... Nie pouczaj. Zadałem pytanie i dalej się go trzymam - może nieświadomie gdzieś uderzył w coś, jakaś gleba, ostry drop etc. stąd pytam, może coś zarejestrował. 'Niewiarygodne nie katowanie w terenie' nic nie mówi, dlatego chcę rozwiać swoje wątpliwości, gdyż cały czas nie dowierzam w ten obrazek i w całą sytuację, iż pękło tak po prostu i to aż tak.
michal127 Napisano 1 Października 2012 Autor Napisano 1 Października 2012 2i regulaminu Szczerze nie mam bladego pojęcia jak to mogło się stać. Ostatnim razem śmignąłem nim przez las parę razy, ale niewiadomych zeskoków z korzeni, ani jakiś wielkich uderzeń przy tym nie było. Może w jakimś miejscu uderzyłem gdzieś mocniej, ale tego przynajmniej nie pamiętam.
rastatajm Napisano 10 Października 2012 Napisano 10 Października 2012 Z ciekawości zapytam czy udało się zareklamować?
michal127 Napisano 11 Października 2012 Autor Napisano 11 Października 2012 @rastatajm - aktualnie cały czas czekam. Rower pojechał w tamten czwartek do sklepu internetowego, w którym go kupiłem i jak na razie jest cisza. Jak nie będzie odzewu to w piątek to nich zadzwonię i się podpytam.
OrzelPiotr Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 @rastatajm - aktualnie cały czas czekam. Rower pojechał w tamten czwartek do sklepu internetowego, w którym go kupiłem i jak na razie jest cisza. Jak nie będzie odzewu to w piątek to nich zadzwonię i się podpytam. Coś wiadomo więcej w kwestii powyższej ?
michal127 Napisano 6 Listopada 2012 Autor Napisano 6 Listopada 2012 tak. właśnie dziś się dowiedziałem, że przyjęto ramę na gwarancję rowerek powinien przyjść za tydzień. podeślę jakieś fotki jak już go będę miał.
MokryxD Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Tak powinna wyglądać obsługa gwarancyjna w każdym sklepie.
mucios92 Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Tak powinna wyglądać obsługa gwarancyjna w każdym sklepie. Bo Kross to porządna firma
Terrqge Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Jeden pozytywnie rozpatrzony przypadek nie swiadczy o tym, że jest to porządna firma, raczej jak każda inna, po prostu przeciętna.
Fenthin Napisano 6 Listopada 2012 Napisano 6 Listopada 2012 Jeden pozytywnie rozpatrzony przypadek nie swiadczy o tym, że jest to porządna firma, raczej jak każda inna, po prostu przeciętna. Dokładnie. Takie sprawy powinny być załatwiane bez mrugnięcia okiem. Powiedziałbym nawet, że o poziomie firmy decyduje ilość negatywnych opinii. Ale ja postawy tej firmy wobec klienta nie trawię, więc już nic nie mówię.
michal127 Napisano 9 Listopada 2012 Autor Napisano 9 Listopada 2012 Witam ponownie. Zadzwonili do mnie ze sklepu, w którym kupowałem rower i powiedzieli mi, że Kross ma aktualnie problem z dostawą nowych ram i na rower będzie trzeba trochę poczekać. Dali mi do tego taką propozycję, że jeśli chcę to poniżej 1000zł mogą mi zamontować od razu karbonową ramę z Levela A9. Wątpię żebym się na to zdecydował, ale chciałbym się Was zapytać na ile by opłacał się taki układ. Pozdrawiam.
Fenthin Napisano 10 Listopada 2012 Napisano 10 Listopada 2012 Poniżej 1000zł, czyli miałbyś jeszcze zapłacić za to, co powinni zrobić "od kopa" i za darmo?
RufusBiker Napisano 10 Listopada 2012 Napisano 10 Listopada 2012 za 500 zł. dopłaty brałbym karbon...trochę negocjacji i powinno przejść
mklos1 Napisano 10 Listopada 2012 Napisano 10 Listopada 2012 To jest propozycja sklepu czy producenta?
Mlodziutki Napisano 10 Listopada 2012 Napisano 10 Listopada 2012 Tak jak mówi RufusBiker za 500zl będzie się opłacać
michal127 Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Napisano 14 Grudnia 2012 Odświeżam temat. Po dwóch i pół miesiącach rowerek wreszcie do mnie powrócił. Trochę długo, no ale dobrze, że tą gwarancję w ogóle mi przyznali. Zamieszczam fotkę roweru na nowej ramce. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.