Kerkyros Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Dziś rozmawiąjąc z ziomkiem, takim typowym znawcą "wszystkiego", stwierdził on, że za 7.000 zł można kupić kolarkę, która cała waży ok. 3 kg. Ja wyśmiałem go mówiąc, że nawet rowery po 25.000 zł+ nie schodzą poniżej 5-5,5 kg. Czy Wy - Szanowna społeczności forum rowerowego moglibyście orzec kto był bliższy prawdy? Nie znam niestety rynku rowerowego w pełni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Może z innej strony ... UCI przepisami narzuciła waga roweru startowego nie może być niższa niż 6,8 kg. Więc po co robić rowery lżejsze . Oczywiście jest możliwe zrobienie roweru poniżej tej wagi ... ale myślę że na komponentach dostępnych w handlu nie jest możliwe zrobienie kompletnego roweru szosowego/torowego w wadze 3 kg. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 World’s Lightest Bike Supra 2999gr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 za 7 tysięcy to raczej w okolicach 8 kilogramów chodzą seryjnie produkowane rowery 5,5 kg w czymś seryjnym? chyba jeszcze nie słyszałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerkyros Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 World’s Lightest Bike Supra 2999gr Dzięki za linki. Wynika z nich, że po 1) te rowery nie kosztują 7.000, po 2) są to najmniejsze możliwe ramy, a limit wagowy kolarza wynosi mniej niż 75-80 kg. Tak, myślałem, że mówił bez sensu , ale co poradzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Czytałem kiedyś o tych rowerach i wgłębiając się w temat doszedłem do wniosków ... Że rowery te nie zostały zrobione w 100% z części swobodnie dostępnych w handlu część była wykonywana w jednostkowych elementach na zamówienie ... Wspomniany rower z wagą 2999g natomiast ma ograniczenie wagi bikera do 65 kg wiec nie jest w pełni wartościowym rowerem dla każdego kto tylko ma chęć za niego zapłacić . Najlżejszy seryjnie produkowany rower 5,17 kg http://www.bikerumor.com/2009/04/22/everti-ti-worlds-lightest-production-road-bike/ Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 A te rowery 3kg to sztuka dla sztuki i wątpie żeby ktokolwiek odważył się takim cackiem wyjechać na dłuższą trase, już nie chodzi o to że się nie da, ale myślę że części zamienne "troszeczke" kosztują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 A nawet jak stać na części zamienne to mimo wszystko-może i jestem jakimś dziwnym,staromodnym osobnikiwm,ale dla mnie najniższy limit szosówki to 5kg No chyba,że na tor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Na forum light bike mozna sobie przesledzić cały proces powstawania tego polskiego Luxtecha. Jest cały długi wątek. A rower widziałem go na żywo na targach rowerowych w Warszawie. Sztuka dla sztuki. Ani to piękne, ani praktyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.