Pucek Napisano 27 Września 2012 Napisano 27 Września 2012 Witam! Czytuję forum od jakiegoś już czasu, jako że pisałem niewiele, to witam wszystkich serdecznie. Dostałem niedawno od znajomego rower Romet - Orkan. W słabym stanie, ale mam ochotę na mały projekt piwniczny(zbliża się zima, będę miał zajęcie na dłuższy czas ). Jako że kompletnie nie znam się na wielu rzeczach związanych z rowerami, chciałbym prosić was o pomoc, szczególnie w kwestiach ścisło technicznych( nie chciałbym kupić części które nie będą potem do niczego pasowały). Na początek pokażę zdjęcia i napiszę co bym chciał z nim zrobić(przepraszam za jakość fotek, nie dysponuję teraz aparatem innym niż w telefonie). Tak rowerek prezentuje się w całości: https://docs.google....TZLUnJzejA/edit Kierownica i mostek: https://docs.google....lVpMThRQTA/edit i na deser korba. https://docs.google....3BuZlhkSWM/edit Obrazowo chciałbym zrobić z niego coś takiego: (ale nie z przeróbką na ostre) Na początek chciałbym: - wypiaskować i pomalować ramę, - zmienić kierownicę na szerszą najlepiej baranka i zmontować owijkę(jakiś tutorial?), - zmienić siodełko, - zrobić coś z korbą bo chyba lata, Proszę o wszelkie rady, sugestie, podpowiedzi(linki mile widziane ), chętnie kupię/przyjmę także części. Jeśli projekt zakończy się sukcesem i dojadę nim na jakiś zlot pięknie odpłacę wszystkim którzy mi pomogą. Pozdrawiam,
piotreeek Napisano 27 Września 2012 Napisano 27 Września 2012 czeka cię wymiana dosłownie wszystkiego. Kup sobie uzywkę na allegro, wyjdzie o niebo taniej.