umbrellavirus Napisano 25 Września 2012 Napisano 25 Września 2012 Witam wszystkich. Porszę was o pomoc w podjęciu decyzji. Jeżdzę 60% las , 20% kamieniste drogi, 20% asfalt. I tak. Mam do wyboru: 1. Continental Race King ProTection 2.2 2. Continental X-King 2.2 3. Michelin WildGrip'R Advanced Gum X , 2,25 TPI 110 Waga opon,jak i cena, bez znaczenia. Na czym mi zależy? Często jeżdżę po lesie w nocy, więc chciałbym mieć trakcję pod kontrolą. Jednocześnie nie chciałbym "spuchnąć" na asfalcie Nie jeżdżę po błocie ani po piachu. Droga leśna czyli korzenie, szyszki, śliskie liście - szczególnie teraz jesienią, oraz kilka długich kamienistych odcinków. Ciekawą mnie bardzo właściwości Gum-x Michelin. Czy to coś jak Black Chili Continental ? Miał je ktoś? Teraz jeżdzę na Michelin Wild Grip 2.1 - zwykłe zwijane. Wcześniej tylko na Michelin Tubeless 2.0 , więc nie mam do czego za bardzo porównać. Co możecie polecić?
CMIK Napisano 25 Września 2012 Napisano 25 Września 2012 Kamienie i Race King to nie jest dobry pomysł. X-king już prędzej, niemniej to opony o bieżniku raczej łatwo ulegającemu uszkodzeniu. Co do Michelin-nie używałem i nie słyszałem o nich wiele. Do Twojej jazdy opony Geax Saguaro wydają się być odpowiednie.
umbrellavirus Napisano 26 Września 2012 Autor Napisano 26 Września 2012 Tak, ale chodzi mi o Race King ProTection w których kevlarowa siatka jest o wiele gęstrza w stosunku do zwykłych Race King. Tak więc, boki są odporne na zadarcia i przebicia. Nie podoba mi się tylko mały bieżnik na bokach. W zakręcie boję się o glebę. Czemu nie mogę znaleźć nic o tych Michelinach ?
arek_wro Napisano 29 Września 2012 Napisano 29 Września 2012 Ja do dzisiaj używałem Wild Grip'R w wersji advanced, czyli to co podałeś na zdjęciu, tyle że w rozmiarze 2,1. Używałem, bo dzisiaj kamień rozciął boczną ściankę i opona jest do wywalenia. Nie wiem jak sprawuje się z przodu, bo ja miałem tylko na tylnym kole. Generalnie nieźle się spisuje w cięższym terenie, jest lekka, ale opory toczenia są wyczuwalne dużo bardziej niż w przypadku rocket rona czy nobby nica. Boczne ścianki niestety dość delikatne o czym się dzisiaj przekonałem.
wojciecho Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 Tak, ale chodzi mi o Race King ProTection w których kevlarowa siatka jest o wiele gęstrza w stosunku do zwykłych Race King. Tak więc, boki są odporne na zadarcia i przebicia. Nie podoba mi się tylko mały bieżnik na bokach. W zakręcie boję się o glebę. Czemu nie mogę znaleźć nic o tych Michelinach ? http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=fr&u=http://metalrutilant.wordpress.com/2012/04/01/pneu-michelin-wilgripr-advanced/&prev=/search%3Fq%3DMichelin%2BWildGrip%2527R%2BAdvanced%2BGum%2BX%2B,%2B2,25%2BTPI%2B110%2Bopinie%26hl%3Dpl%26biw%3D1280%26bih%3D661%26prmd%3Dimvns&sa=X&ei=VwloUOrPDojAswalg4DoCg&ved=0CGkQ7gEwCA
Dolli Napisano 30 Września 2012 Napisano 30 Września 2012 Nieważne czy kupisz race kingi w wersji wzmacnianej czy wylajtowanej, po prostu bieżnik nie daje rady w lesie, wiedza z doświadczenia. Co do innych nie wypowiem się, bo nie testowałem, ale mam podobną charakterystykę jazdy do twojej i też na wiosnę mam zamiar założyć x-kingi.
Rulez Napisano 4 Października 2012 Napisano 4 Października 2012 Z podanych również wybrał bym X-Kingi.
umbrellavirus Napisano 5 Października 2012 Autor Napisano 5 Października 2012 Kupiłem King Race Protektion bo trafiły się tanio, ale nie wiem czy na przod dać x-king
umbrellavirus Napisano 10 Listopada 2012 Autor Napisano 10 Listopada 2012 Na tych Continentalach Protecion przejechałem od 400km. Są rewelacyjne ! Niskie opory toczenia , szybki zryw, doskonała przyczepność. Jedyny minus to błotko - idą bokiem. Ale do błota trzeba mieć zupełnie inny bieżnik. Tak więc opony prawie do wszystkiego. Ze swojej strony mogę tylko polecić. Dziwne tylko, że balon 2.25 jest taki sam jak we wspomnianych Michelinach 2.1.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.