Skocz do zawartości

[rower] specialized epic- czy warto?

ogrood

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Planuję zakup roweru do jazd po lesie, w miarę ciężkim terenie, wyjazdy w góry i do startów w maratonach . W rowerach jestem jeszcze zielony, ale napaliłem się na epica w podstawowej wersji, który kosztuje w granicach 11 tyś. Moje pytanie jest; czy ten rower jest wart swojej ceny, czy może marketingowy bełkot na temat zalet ramy jej budowy i właściwości jest zbyt wielki i w tym wyposażeniu można by kupić równie dobry sprzęt za pól ceny. Czy może spec nie ma równych sobie i warto wydać taką kwotę i nie mieć wyrzutu, że można było taniej, a równie dobrze. Czy znawcy tematu mogą mi pomóc poszukać lub pokierować w odpowiednią stronę. Chciałbym żeby rowerek był na 29 cal kołach, na fullu i na w miarę dobrym osprzęcie. Mam nadzieję, że moje pytanie nie jest zbyt rażące i ktoś się skusi na małą dyskusję ze mną.

• Mod Team
Napisano

Nie słuchaj powyższego )sory tam na górze)

Jeśli tak jak piszesz -ściganie plus góry to epic będzie jak znalazł. Czy ten jest wart swojej ceny? Kwestia dyskusyjna bo pewnie niektóre podzespoły znajdziez w rowerze za 4tys/ Za połowę tego pewnie kupisz lekko używany taki sam na alledrogo. Ja sam kupowałem StumpaFSR ramę u przedstawiciela i składałem sam. Wyszło ciut taniej niż w katalogu ale w "gazetce" było xt a ja mam XTRa :)

Ot taka mała różnica.

Acha, wcześniej miałem epica, na "szybko" był ok, ale z plecakiem w góry już nie bardzo-stąd wymiana na stumpa. Tylko, że ja miałem pierwszego epica z damperem z tyłu po lewej.

Ten nowy ma inną geo, inaczej się prowadzi. Zajrzyj jak masz okazję do ostatniego bB.

Napisano

Nie mieszkam w górach więc nie wiem jak to jest,więc poleciłem hardtaila na wyścigi.a cannona po prostu lubię i temu poleciłem,ale jesteś starszy i Masz więcej oleju w głowie Dawid :)

Napisano

Michauuu - rozwiń dlaczego?