Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Być może najpierw potraktuj te opony odtłuszczaczem do tarcz. Puszka w sprayu kosztuje ok. 10 zł. Te odtłuszczacze to fajna sprawa, bo i stary tłuszcz tym domyjesz i i inne zabrudzenia.

Jako czernidło do opon polecam Autoland czernido do opon używam go do opon rowerowych oraz samochodowych. Nie łapie mocno kurzu a jak juz coś osiądzie wystarczy przetrzeć szmatką i ponownie mamy ładną czarną oponę. Niestety zmywa się w trakcie deszczu.

Napisano (edytowane)

Z ciekawości wypróbuje ten odtłuszczacz, przy najbliższej okazji :)

 

Teraz toczę "bój" z heblami. Wie ktoś czy hamulce pokroju Tektro r510 (KLIK), Alhonga hj414 (KLIK), czy SNG (KLIK) będą współgrać z oponą szerokości 1.75" (~ 44mm)?

Chodzi mi o to, czy zacisk nie będzie tarł o boki opony.


 

Edytowane przez bukakewarior
  • 3 miesiące temu...
Napisano

Mam pytanie, ciezko bylo ta folia okleic widelec ? Jakiej wielkosc arkusz zauzyles ? Chce cala rame do fixa obkleic stickerem wiec chce wiedziec czy to trudne :)

Napisano (edytowane)

Hej. Z widelcem było najwięcej zabawy ze względu na jego krzywiznę. O ile dobrze pamiętam każda strona widelca była oklejana 2 kawałkami. Na widoczną powierzchnię wystarczył arkusz 100x50 cm i jeszcze zostało.

Samo oklejanie wymaga na pewno cierpliwości, jak dobrze pamiętam- poprawnie udało mi się okleić pierwszą rurę dopiero za 3 razem :sweat:

 

Jak coś to pytaj, w miarę możliwości podpowiem. Nieco informacji znajdziesz też tutaj: http://www.forumrowerowe.org/topic/124530-stickerbomb-co-sadzicie/

 

 

Edytowane przez bukakewarior
Napisano (edytowane)

2i

 

 

Tak, chcę obkleić cał ramę, tylko myslę czy w jeden wzór czy np. na widelec uzyć innego, np. jakiegoś czarno-białego czy coś... Tylko, że ja mam ramkę surową, bez lakieru i stąd ten pomysł, redukcja kosztów :)

Edytowane przez Pixon
Napisano (edytowane)

Bedzie lakier na naklejkach i chyba jednak zrobię podkład antykorozyjny a na to biały mat i dopiero najlejki.

Edytowane przez LeoDogg
Napisano

Wow! Piękna rzecz :) ale już nie będziesz miał singlespeeda ;)

Można wiedzieć ile taki zestaw kosztuje?

Przyznam się że mocno mam chęć na drugi rower i właśnie takie rozwiązanie chodzi mi po głowie...

 

Szykuje się mała zmiana:

 

Nexus-3s.jpg

 

Napisano (edytowane)

Zniechęta dla wagowych onanistów:  waga samej piasty bez zębatki to 1,10 kg :)  Przy okazji doszła przednia lampka.

 

IMG_0054.jpg

 

IMG_0049.jpg

 

IMG_0046.jpg

 

Edytowane przez bukakewarior
Napisano (edytowane)

Wypas! :D

 

Dzięki :) Już po pierwszej jeździe. Całkiem fajna sprawa.

 

3 biegowa piasta powyżej 1kg? :o

 

Dokładnie- ważyłem przed zaplataniem.

 

I dlaczego bez zdjęcia całości?

 

W sumie zdjęcia robiłem na szybko, bo już zmierzchało. Ale jak tylko nadarzy się okazja to "pstryknę" (w sumie zamontowanie tego osprzętu, nie  wpłynęło diametralnie na stan wizualny). 

Edytowane przez bukakewarior
Napisano (edytowane)

3 biegowa piasta powyżej 1kg? :o

 

I dlaczego bez zdjęcia całości?

Bo to wersja z torpedo. Wersja pod hamulec rolkowy waży poniżej.

 

 

Bukakewarior, czy nie za mało masz wciśniętą tą zmieniarkę na nakrętkę?

Jaki łańcuch masz założony?

Jakie masz przełożenie?

Co to za gripy, na zdjęciu?

Edytowane przez cienkun
  • Mod Team
Napisano

W listopadzie będę zmuszony wymienić napęd w swoim Romecie. Chce z niego zrobić singla. Dlatego mam kilka pytań.

Tylne koło miałeś od razu zaplecione pod jedną zębatkę? Czy kombinowałeś coś z linią łańcucha? Piasta jest pod wolnobieg prawda? Dodatkowo kupiłeś coś takiego i ci działa?

http://allegro.pl/woln-jednorzedowy-dicta-19z-35mm-gruby-lancuch-i3506626316.html

 

Chciałby ograniczyć wydawanie pieniędzy do minimum, dlatego szukam najtańszej opcji wymiany napędu na singla.

Napisano (edytowane)

Bukakewarior, czy nie za mało masz wciśniętą tą zmieniarkę na nakrętkę?

Jaki łańcuch masz założony?

Jakie masz przełożenie?

Co to za gripy, na zdjęciu?

Wydaje mi się że jest ok, biegi "chodzą" jak należy :)

Obecne przełożenie to 38x19

Łańcuch to YBN S410 1/2'' x 1/8''

Gripy kupiłem w Kauflandzie jakoś za 17 zł (dla porównania- te same tylko sygnowane kosztują około 30 zł). Są z dwiema opaskami (ten z wiadomych przyczyn jest przycięty).

 

 

 

Tylne koło miałeś od razu zaplecione pod jedną zębatkę? Czy kombinowałeś coś z linią łańcucha? Piasta jest pod wolnobieg prawda? Dodatkowo kupiłeś coś takiego i ci działa?

http://allegro.pl/woln-jednorzedowy-dicta-19z-35mm-gruby-lancuch-i3506626316.html

Jak napisał nonameuser1 winno hulać. Kupiłem gotowe koło, pod wolnobieg. Miałem założony jakiś chiński wolnobieg i było ok. Problemów z przekosem szczęśliwie nie było (chociaż też się o to obawiałem na początku). Dystans możesz tez regulować nakrętkami. Aha- nie wiem ile masz zębów  z przodu, ale u mnie przy przełożeniu 38-18 na prostej, czy lekkim wzniesieniu było fajnie, ale w dół już brakowało biegu :teehee:

Generalnie zmiana wynika z frustracji lipnymi hamulcami. Miało być zwykłe torpedo, ale pomysł nieco ewoluował.

Edytowane przez bukakewarior
Napisano (edytowane)

Rozumiem że koronkę też masz 1/8 ?

 

Właściwie to mnie zagiąłeś tym pytaniem, bo do tej pory nie zwracałem na to uwagi :) Jak tak patrzę na ten blat, to wygląda, że jest sporo węższy aniżeli oczko łańcucha (oraz zęby w oryginalnej rometowskiej korbie), wiec prawdopodobnie koronka nie jest wspomnianej szerokości.

 

Masz dwie nakrętki, że jest tak daleko od ramy?

 

Nakrętka jest jedna. Odległość jest bardziej wynikiem długości osi.

 

 

I dlaczego bez zdjęcia całości?

 

 

Sorki za jakość- strzelone na szybko, bo mi się nieco śpieszyło:

 

IMG_0081.jpg

 

IMG_0079.jpg

 

 

Edytowane przez bukakewarior
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...