Thebill4ever Napisano 23 Września 2012 Udostępnij Napisano 23 Września 2012 Witam wszystkich, Mam pewien problem, gdyż jestem zielony jeśli chodzi o dobieranie części do roweru, zakupiłem jedną z starych dobrych ram jak w temacie i nie wiem jaki amortyzator dobrać. Chciałbym minimum 110 skoku, na przód na początek z hamulców v-breje które już mam a potem tarczowe. Ale jeśli nie będzie uchwytów na v-b to się nie obrażę, wystarczy mi póki co sam tył. Szczerze? Nie mam pojęcia jakiej długości rurę/stery wybrać ani jakiej średnicy, nigdzie nie mogę znaleźć katalogowych wymiarów tej ramy. Jeśli chodzi o obręcz to na przód 4 komory na tył 5. Najlepszy byłby chyba SR SUNTOUR Duro 130mm 2008. Ale nigdzie ich nie widzę, nawet używanych więc zdam się na Wasze porady. A i jeśli chodzi o cenę, wiem że to chyba mało możliwe ale najlepiej to chciałbym się zamknąć w 300 zł za amor. Ale przeżyję do 400, jeśli nic takiego nie ma to będę musiał kupić 100 skoków. Dziękuję z góry za pomoc oraz wszelkie korekty co do mojego "planu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airsofter Napisano 24 Września 2012 Udostępnij Napisano 24 Września 2012 Za 300 można by poszukać DJ jakiegoś, tyle że tam skok 100... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thebill4ever Napisano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2012 No właśnie, skok 100... A z takim skokiem już za 2 banie się znajdzie... A SRSy Duro po 200 300 chodziły 130 skoku... Szperałem długo w googlach za SRSem i znalazłem coś, co byście mi polecili z tych do mojej ramy? http://www.sparrow-b...-xcr-model-2008 120 skoku http://www.sparrow-b...561f506ced25145 130 skoku, to ten co szukałem ale czy opłaca się 150 zł więcej płacić za tego? W skoku to tylko 1 cm, a pozostałe parametry? Co myślicie? W sensie czy wart jest tej dopłaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...