Z racji nudów spowodowanych kontuzją po upadku postanowiłem przedstawić sprawcę zamieszania ... czyli mój drugi rower
Krótki zarys historyczny ...
Rower kupiony w 1995 roku jako pierwszy normalny rower mojego życia ... z napędem 3x7, aluminiowymi felgami, i Grip Shiftami i hamulcami Cantilever był jedną z lepszych maszyn "na placu" .
Przez 3 lata był stosunkowo intensywnie użytkowany (średnio 6 - 9 tys km/rok) potem przesiadłem się na motocykl i rower był używany sporadycznie.
Wielki come back to life rower zalicza w 2011 r jako metoda na powrót do dawnej świetności mojego "boskiego" ciała ...
Cele były proste osiągnięcie mojej normalnej wagi ( do zrzucenia był okolo 10 kg) - udało się i znaczące poprawienie kondycji fizycznej ... też się udało
W 2011/2012 Giant przeszedł reinkarnację / przebudowę ... działania te miały na celu stworzenie bazy sprzętowej którą bedzie się dało przenieść po czasie do lepszej ramy.
Aktualnie rower jest skonfigurowany bardzo wygodnie wręcz trekingowo (wysoko podniesiona kierownica), służy mi do dojazdów do pracy, "po bułki" i jako rower zimowy.
Pytanie
rzezniol
Witam ...
Z racji nudów spowodowanych kontuzją po upadku postanowiłem przedstawić sprawcę zamieszania ... czyli mój drugi rower
Krótki zarys historyczny ...
Rower kupiony w 1995 roku jako pierwszy normalny rower mojego życia ... z napędem 3x7, aluminiowymi felgami, i Grip Shiftami i hamulcami Cantilever był jedną z lepszych maszyn "na placu" .
Przez 3 lata był stosunkowo intensywnie użytkowany (średnio 6 - 9 tys km/rok) potem przesiadłem się na motocykl i rower był używany sporadycznie.
Wielki come back to life rower zalicza w 2011 r jako metoda na powrót do dawnej świetności mojego "boskiego" ciała ...
Cele były proste osiągnięcie mojej normalnej wagi ( do zrzucenia był okolo 10 kg) - udało się i znaczące poprawienie kondycji fizycznej ... też się udało
W między czasie zbudowałem swojego Cube`a Reaction - temat o nim, oraz Garaż.
W 2011/2012 Giant przeszedł reinkarnację / przebudowę ... działania te miały na celu stworzenie bazy sprzętowej którą bedzie się dało przenieść po czasie do lepszej ramy.
Aktualnie rower jest skonfigurowany bardzo wygodnie wręcz trekingowo (wysoko podniesiona kierownica), służy mi do dojazdów do pracy, "po bułki" i jako rower zimowy.
SPECYFIKACJA
Rama - Giant GSR300 21`
Amortyzator - Suntour XCM
Hamulce - Shimano Alivio BR-M531, klocki "szufladki" Author ABS-3cc
Dźwignia hamulca - Shimano Deore LX BL-M571
Manetki - Shimano Deore SL-M530 3x9
Przerzutka tył - Shimano Deore RD-M591
Przerzutka przód - SRAM X5
Korba - Shimano FC-M552
Kaseta - Shimano CS-HG30-9
Suport - Accent BB-EX
Łańcuch - Shimano CN-HG53
Pedały - Shimano PD-M540
Sztyca - Accent SP-408
Siodełko - Accent DERRY
Stery - 1' A-head
Mostek - Zoom Alu 1 i 1/8 + redukcja na 1'
Kierownica - Zoom Alu
Chwyty - Author
Koła:
Obręcze - Mach1 MX
Piasty - Novatec NT-751SB / NT-802SB
Szprychy - Alpina ACI
Opony - 2 x Geax Mezcal 26x2,1 Kevlar
Dętki - Continental
Linki/pancerze - Accent / Shimano SIS SP-40
Waga - bez mocowania fotelika - około 14460 g
Link do garażu
Rzeczowa krytyka oczywiście mile widziana jednak pamiętajcie ze to rower "po bułki" do zastosowań bardziej sportowych mam Reactiona.
Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.