Skocz do zawartości
  • 0

[Rower] Giant GSR300 ... roboczy, zimowy, bułkowóz


rzezniol

Pytanie

Witam ...

 

Z racji nudów spowodowanych kontuzją po upadku postanowiłem przedstawić sprawcę zamieszania ... czyli mój drugi rower :)

 

Krótki zarys historyczny ...

Rower kupiony w 1995 roku jako pierwszy normalny rower mojego życia ... z napędem 3x7, aluminiowymi felgami, i Grip Shiftami i hamulcami Cantilever był jedną z lepszych maszyn "na placu" .

Przez 3 lata był stosunkowo intensywnie użytkowany (średnio 6 - 9 tys km/rok) potem przesiadłem się na motocykl i rower był używany sporadycznie.

Wielki come back to life rower zalicza w 2011 r jako metoda na powrót do dawnej świetności mojego "boskiego" ciała ...

Cele były proste osiągnięcie mojej normalnej wagi ( do zrzucenia był okolo 10 kg) - udało się i znaczące poprawienie kondycji fizycznej ... też się udało :)

W między czasie zbudowałem swojego Cube`a Reaction - temat o nim, oraz Garaż.

 

W 2011/2012 Giant przeszedł reinkarnację / przebudowę ... działania te miały na celu stworzenie bazy sprzętowej którą bedzie się dało przenieść po czasie do lepszej ramy.

Aktualnie rower jest skonfigurowany bardzo wygodnie wręcz trekingowo (wysoko podniesiona kierownica), służy mi do dojazdów do pracy, "po bułki" i jako rower zimowy.

 

SPECYFIKACJA

 

Rama - Giant GSR300 21`

Amortyzator - Suntour XCM

Hamulce - Shimano Alivio BR-M531, klocki "szufladki" Author ABS-3cc

Dźwignia hamulca - Shimano Deore LX BL-M571

Manetki - Shimano Deore SL-M530 3x9

Przerzutka tył - Shimano Deore RD-M591

Przerzutka przód - SRAM X5

Korba - Shimano FC-M552

Kaseta - Shimano CS-HG30-9

Suport - Accent BB-EX

Łańcuch - Shimano CN-HG53

Pedały - Shimano PD-M540

Sztyca - Accent SP-408

Siodełko - Accent DERRY

Stery - 1' A-head

Mostek - Zoom Alu 1 i 1/8 + redukcja na 1'

Kierownica - Zoom Alu

Chwyty - Author

Koła:

Obręcze - Mach1 MX

Piasty - Novatec NT-751SB / NT-802SB

Szprychy - Alpina ACI

Opony - 2 x Geax Mezcal 26x2,1 Kevlar

Dętki - Continental

Linki/pancerze - Accent / Shimano SIS SP-40

 

Waga - bez mocowania fotelika - około 14460 g

 

Link do garażu

 

image_url-141965-1342819513.jpg

 

image_url-141965-1342819556.jpg

 

image_url-141965-1342819576.jpg

 

Rzeczowa krytyka oczywiście mile widziana :) jednak pamiętajcie ze to rower "po bułki" do zastosowań bardziej sportowych mam Reactiona.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zmiana eksploatacyjna ... wymiana klocków.

Przy okazji mała modernizacja ... linka hamulca tylnego od początku do końca w pancerzu.

Przed zimą mam zamiar jeszcze w pełnym pancerzu przeprowadzić linkę przerzutki tylnej.

 

AAKTUALNA SPECYFIKACJA

 

Rama - Giant GSR300 21`

Amortyzator - Suntour XCM

Hamulce - Shimano Alivio BR-M431, klocki Accent 4-Function

Dźwignia hamulca -Shimano Deore LX BL-M571

Manetki - Shimano Deore SL-M530 3x9

Przerzutka tył - Shimano Deore RD-M591

Przerzutka przód - SRAM X5

Korba - Shimano FC-M552

Kaseta - Shimano CS-HG30-9

Suport - Accent BB-EX

Łańcuch - Shimano CN-HG53

Pedały - Shimano PD-M540

Sztyca - Accent SP-408

Siodełko - Accent DERRY

Stery - 1' A-head

Mostek - Zoom Alu 1 i 1/8 + redukcja na 1'

Kierownica - Zoom Alu

Chwyty - Author

Koła:

Obręcze - Mach1 MX

Piasty - Novatec NT-751SB / NT-802SB

Szprychy - Alpina ACI

Opony - 2 x Geax Mezcal 26x2,1 Kevlar

Dętki - Continental

Linki/pancerze - Accent / Shimano SIS SP-40

 

Waga - bez mocowania fotelika - około 14460 g

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc ... Giant GSR300 jako taki dokonał żywota ...

 

Z braku laku i możliwości powieszenia na tej ramie (główka 1 cal) sensownego amorka rama przechodzi na emeryturę ... i czeka na drugie życie ...

Wiem że można zastosować adaptery czy inne modernizacje łącznie z wymiana główki ale nie chcę się w to bawić.

Rama ma poziome haki to wędruje na ścianę ... nikt tego raczej nie kupi, na złom się nie opłaci ... może kiedyś zrobi się na niej singla :) ...

 

Za jakiś niedługi czas (jak zrobię fotki) zaprezentuję jego następcę ... też stalowego ... GT Aggressor`a, który odziedziczy niemal wszystkie części po Giancie, z jedną małą niespodzianka :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...