jasinski21444 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Witam . Z racji tego iż zbliża się zima chciałbym się zapytać którą z niżej wymienionych opon wybrać na przód a którą na tył . Dysponuję oponą kenda dart oraz cst 1040n . Szerokość obu to 26 x 1,95. Którą wpakować na przód a którą na tył gdy spadnie pierwszy śnieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Jak dla mnie to kenda na przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Pierwsza na tył druga na przód. A Tobie Michau, przydałaby się przerwa od forum, siejesz spam gdzie się tylko da. Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 19 Września 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Moim zdaniem odwrotnie Przód w zimę powinien lepiej trzymać, a pierwsza opona wydaje się bardziej wgryzać w podłoże. Jak wiemy nawet lekki uślizg przedniego koła w zimę jest niemal równoznaczny z glebą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Też uważam, że pierwsza na przód. Ma bieżnik typowo kierunkowy, dziwnie podobny do panaracer dart, który był na przód w parze ze smoky na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Wg mnie pierwsza do przodu. Druga ma pasek ciągły przez środek i przód by latał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slav4 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Ja powiem tak: 1. Załóż na przód Kendę. 2. Po pierwszym dachowaniu załóż CST. 3. Po kolejnej glebie wywal tę która mniej ci się podoba i wsadź oponę z kolcami. Przynajmniej na przód. Innymi słowy: na śniegu (świeżym, czy zmrożonym) wbrew pozorom nie ma tragedii z przyczepnością. Dużo gorsza jest np. śliska glina, czy butwiejące liście na mokrej trawie. Ale lód (zwłaszcza tzw. "czarny lód") to nie przelewki. Leżysz nie wiedzieć kiedy, i żadna "guma z gumy", tj bez kolców nie ratuje tyłka. Piszę to z doświadczenia, jako kilkuletni ujeżdżacz zimówki na Schwalbe Snow Stud. Dużo tańsza niż nowe zęby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Ok czyli na przód kenda. Macie + . Do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.