Skocz do zawartości

[Amortyzator] RS Pike 454 Air U-Turn - Blokuje się i traci skok


stpman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie dotyczące komory olejowej, mianowicie przy pracy amortyzatora olej wylewa się z górnej goleni, przez tłumik REBOUND.

Czy powodem może być nieszczelność uszczelek w dolnej części tego tłumika, czy spowodowane jest może uszkodzeniem innego elementu, ale po otworzeniu tej części nie zauważyłem jakichś uszkodzeń.

Co ciekawe, gdy amortyzator nie jest złożony, tzn górne golenie razem z tłumikami są osobno, to amortyzator się ugina i pracuje poprawnie, dopiero po złożeniu go w całość i paru ruchach traci skok, i pozostaje mniej więcej 4cm, przy odkręconym U-Turnie na 140mm, co odpowiadałoby temu, że olej zebrany pod górną golenią blokuje dalszy skok amortyzatora, zostawiając jedynie te 4cm.

Proszę o porady i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...