Mod Team sznib Napisano 17 Września 2012 Mod Team Napisano 17 Września 2012 Jako że moje oponki są na wykończeniu pora na coś nowego. Jeżdzę w 90% po suchym, lubię poszleć po lesie, ale dojazdów asfaltowych jest sporo. Poczytałem trochę i mam mętlik w głowie. Tak więc najlepsze do takiej jazdy będą Racekingi lub Smartsamy. Wpadły mi też w oko Mezcale w rozmiarze 2.3. W grę wchodzą raczej tylko zwijki, obecne opony mam po 520g sztuka, także chciałbym by nowe nie przekroczyły 600g. Rozmiar 2.2-2.3. Najbardziej ciągnie mnie do Mezcali (lubię być oryginalny ), ktoś ma je może/ Jak wrażenia z jazdy w terenie? Czy lepiej Saguaro 2.2?
wojszat95 Napisano 17 Września 2012 Napisano 17 Września 2012 Jeżeli pozwolisz abym się podłączył ja chciałbym oponki 90% asfalt, 10% teren ale nie za ostro....Ew. lekka jazda po lesie Co do 45zł/szt dostałbym? Myślałem nad kenda Khan semi-slick 1,75 tylko boję się, czy jak wjadę w las to zaraz się nie ślizgnę Jakby ktoś był taki miły i zechciał odpowiedzieć, z góry dziękuję
Nevermore Napisano 17 Września 2012 Napisano 17 Września 2012 Jako że moje oponki są na wykończeniu pora na coś nowego. Jeżdzę w 90% po suchym, lubię poszleć po lesie, ale dojazdów asfaltowych jest sporo. Poczytałem trochę i mam mętlik w głowie. Tak więc najlepsze do takiej jazdy będą Racekingi lub Smartsamy. Wpadły mi też w oko Mezcale w rozmiarze 2.3. W grę wchodzą raczej tylko zwijki, obecne opony mam po 520g sztuka, także chciałbym by nowe nie przekroczyły 600g. Rozmiar 2.2-2.3. Najbardziej ciągnie mnie do Mezcali (lubię być oryginalny ), ktoś ma je może/ Jak wrażenia z jazdy w terenie? Czy lepiej Saguaro 2.2? Znajomy ma Mezcale, ogólnie dobre opony jednak na suche warunki. Narzeka bardzo na trakcję w piasku- opona nie nadaje się na piasek. Błoto oczywiście też odpada. No i należy pilnować się jak wspomniałem na mokro gdyż bardzo lubi się ślizgać. Może zastanów się nad X-kingami bądź RK.
Mod Team sznib Napisano 17 Września 2012 Autor Mod Team Napisano 17 Września 2012 No Racekingi kuszące są, zwłaszcza że komplet zwijek dostanę ok. 50pln taniej od Mezcali. ale są opinie o kiepskim trzymaniu bocznym... Za to duża żywotność i na 2 sezony powinna starczyć (~ 6tys. km). Sam nie wiem...
Michauuu Napisano 17 Września 2012 Napisano 17 Września 2012 Teren+asfalt+niezła waga=Maxxis Crossmark
Mod Team sznib Napisano 17 Września 2012 Autor Mod Team Napisano 17 Września 2012 A co powiecie o Kenda Karma? W sumie najtańsza opcja, zwijka za 65pln, 630g przy 2,2.
Nevermore Napisano 17 Września 2012 Napisano 17 Września 2012 No Racekingi kuszące są, zwłaszcza że komplet zwijek dostanę ok. 50pln taniej od Mezcali. ale są opinie o kiepskim trzymaniu bocznym... Za to duża żywotność i na 2 sezony powinna starczyć (~ 6tys. km). Sam nie wiem... Nie zgodzę się, że trzymanie boczne jest słabe bo jest naprawdę dobre. Oczywiście jak taki jeden z drugim nabiją RK do 4bar to nie dziwota że im nie trzyma bocznie- ta opona nie lubi dużych ciśnień. Osobiście jeżdżę na 2.1bara i trzymanie na zakrętach jest bardzo dobre podobnie jak opory toczenia- które są niskie.
KurczakNorris Napisano 17 Września 2012 Napisano 17 Września 2012 Od siebie polecę Kenda SB8. Zwijane, w przystępnej cenie, niezła waga, dobrze sobie radzą w suchym terenie, małe opory toczenia na asfalcie. Po przesiadce z GT 600 mogę się wreszcie złożyć na zakręcie.
Mod Team sznib Napisano 18 Września 2012 Autor Mod Team Napisano 18 Września 2012 No i kupiłem komplet Racekingów 2.2. Mam nadzieję ze będę zadowolony.
GhOsTwrc Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 Niskie cisnienie w race king 2.2 powoduje duze ryzyko dobicia do obreczy . po 4 kapciach pompuje min 2.6 i problemu nie ma
Mod Team sznib Napisano 18 Września 2012 Autor Mod Team Napisano 18 Września 2012 Ja na 2.8 jeżdżę, więc z tym będzie ok.
Nevermore Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 U mnie małe sprostowanie- jeżdżę na 2.6 bara
blackrain Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 Niskie cisnienie w race king 2.2 powoduje duze ryzyko dobicia do obreczy . po 4 kapciach pompuje min 2.6 i problemu nie ma No dobra, ale to przecież i tak wszystko zależy od wagi zawodnika. Jeden może jeździć na niższym ciśnieniu, a drugi musi niestety już więcej nabić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.