Corratec Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Witam, w moich MPH została wyrwana klamka, wyszła razem z tą kulką co wciska, czy jest to do naprawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 17 Września 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Do tego modelu nie dostaniesz części zamiennych, chyba że dosztukujesz coś z innych hamulców. Moim zdaniem nie ma co ich reanimować, tylko za 200zł kupić deorkę 2012 i będziesz miał zupełnie nową jakość hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corratec Napisano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2012 A co jest w nich do wymiany ? są potrzebne jakieś cześć, nie wystarczy ich złożyć od nowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 17 Września 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Września 2012 No piszesz że jakaś drobnica się jeszcze pogubiła więc to jest raczej nie do kupienia ("wyszła razem z tą kulką co wciska"), na allegro za 25zł masz obecnie wystawioną klamkę a sam hamulec w całości kupisz za ok 50-90zł cały ale jak dla mnie lepiej kupić coś innego bo te heble to bardzo słaby wynalazek, swoich pozbyłem się z ulgą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corratec Napisano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2012 moja przypadłość jest taka jak tutaj, klamka wygląda tak samo http://www.forumrowerowe.org/topic/102245-hamulec-giant-mph-klamka-wypada/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichy66 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 Powodem przypadłości jest uszkodzona podkładka przytrzymująca ową kulkę w tłoczku.Tak się zazwyczaj dzieje jak ktoś zaliczy glebę i klamka wypadnie , jak ktoś bawi się klamką i ją wypina (kulkę i wpycha z powrotem),bądź jak się wyrobi. Wystarczy wyciągnąć cięgno z klamki zakończone kulką z gniazda wewnątrz tłoczka, następnie przy pomocy bardzo małych kleszczy wyjąć pierścień segera wsadzić nową podkładkę z wewnętrznym otworem mniejszym nić łebek kulki poskładać do kupy w odwrotnej kolejności i jazda. http://www.forumrowe...ulec-giant-mph/ Mniej więcej w środkowej części zdjęcia tego hebla widoczny jest tłoczek ze sprężynką, po jego lewej stronie taki cienki pierścień i zaraz obok niego po lewicy widoczny jest ten trzpień z kulką na którym z drugiej strony jest gwint,a zaraz za nim po lewej jest ta mała podkładka,która jest powodem tej przypadłości i trzeba ją wymienić. W orginale jest ona miedziana,po to by przy upadku nie wyrwać całego tłoczka lecz tylko ona ma puścić owe cięgno z kulką. Sory za taką rozpiskę,ale nie mam w tej chwili możliwości namalowania na fotce o jaką podkładkę chodzi. O ile jest to stary MPH z zbiorniczkiem na płyn w kształcie walca. UWAGA! Ten typ hamulca jest na DOT-3 lub DOT-4 Nowe MPH są na mineralnym oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.