Drewno Napisano 14 Września 2012 Napisano 14 Września 2012 Cześć. Jestem amatorem nocnych wypraw rowerowych. Do tej pory śmigałem na lampce samoróbce, w sumie byłem z niej zadowolony ale stwierdzilem, że przydałoby się zainwestować wkońcu w jakieś porządne silne oświetlenie. Przeglądałem już dużo postów na różnych forach, zdjęć jak różne lampki świecą itp. Niechce się bawić w jakieś modyfikacje, bo chce mieć pewność, że ta lampa posłuży mi długo chciałbym więc kupić jakiś markowy sprzęt, najlepiej z gwarancją. Moją uwagę przykuły produkty firmy MacTronic i finalnie zastanawiam się nad trzema latarkami: MacTronic Noise BPM300L MacTronic Noise 500 MacTronic MX142L-RC Black Eye http://www.latarki.pl/produkty/moc_powyzej_500_lm/282/nowosc_2012_superjasna_latarka_mactronic_mx142lrc__black_eye_780_lumenow/4383.html i teraz najważniejsza sprawa, jako że najbardziej interesuje mnie ta ostatnia to zastanawiam się czy latarka tego typu nie daje zbyt skupionego światła, nie chce mieć jasnej plamy i ciemności dookoła, bo to sie nie sprawdza nie moge znaleźć żadnych testów tej latarki, widziałem latarki podobne do tej na allegro dużo taniej, bodajże nazywała się Q5 i byla do qupienia za 50-70 zł, pomóżcie coś wybrać bo sie gubie już jeśli chodzi o cene to wiadomo im taniej tym lepiej, ale jak bedzie trzeba to moge kupić coś droższego, aha no i pewnie zapytacie się do czego to ma być latarka - do jezdzenia po lesie ok 20-25 km/h, dorzucam wam zdjęcie mojej dotychczasowej lampki samoróbki tak w gratisie