bazzz Napisano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 (edytowane) Prawie wszystkie parametry geometrii ramy są inne w tych modelach.Ten słabszy będzie mniej zwrotny. Kup LTD 29 z reconem. Ja polecam RACE - stosunkowo niewielka dopłata, a skok jakości "klamtów" znaczny. Edytowane 23 Marca 2013 przez bazzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lonia Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Dzięki za podpowiedzi, wstępnie zarezerwowane mam LTD 29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 dołóż 300 PLN i weź model CC http://allegro.pl/listing.php/search?category=16483&change_view=1&order=p&string=ltd+cc Jeden zasadniczy i plus - amortyzator REBA i to powinno wystarczyć jakby to cię nie przekonało to korba XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Ale rama to przemalowany Acid, czyli oczko gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitbol Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) Miałem kupić Radon'a 6.0, ale z braku rozmiarów w bike-discount, wracam do drugiej opcji, czyli Cube i teraz moje pytanie. Czy naprawdę warto dopłacić 100€ (jakieś 430zł) i mieć Rebe RL zamiast Manitou Marvel Expert (różnią się chociaż o klasę te amortyzatory?) i hamulce Magury MT2 zamiast Shimano m396? Tylko tym te dwa rowery się różnią. I drugie pytanie: rozmiar jaki mam zamiar wybrać to 23", mam 200cm wzrostu i nogę po wewnętrznej 94cm, chyba dobry wybór? Edytowane 25 Marca 2013 przez mitbol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lonia Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Czy ltd nadaje sie do jazdy po asfalcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Tak samo jak każdy XC, czyli średnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitbol Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Do mojego postu powyzej: Chodzilo o Cube ltd pro i ltd race Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teodoryk Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Zmień sobie opony na bardziej przyjazne asfaltowi , np na Smart Sam 29x1.75 i jak najbardziej rower będzie OK na asfalt +szuter+las. Na asfalt dajesz 4bar na szuter+las schodzisz do 2bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baz Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Myślę że jak rower ma być na ścieżki asfaltowe i ulice to lepiej kupić jakiegoś krosa niż 29er Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) jak patrze na jakosc naszych asfaltow, a mieszkam i tak w nienajgorszym rejonie, to zupelnie nie dziwie sie temu, ze na 29erze 10,5kg wykrecam srednie niemal identyczne, jak na kolarce 7,5kg i ostateczne prywatne wnioski sa takie, ze jesli jezdzi sie bez cisnienia na liczby, raczej w malych grupkach, a srednie nie przekraczaja mocno 30km/h, to wrecz nie ma sensu myslec o kolarce zeby nie bylo - opony w obu przypadkach jak najbardziej normalne, porownywalne klasowo Edytowane 26 Marca 2013 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herodot Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 (edytowane) Czy ltd nadaje sie do jazdy po asfalcie? No przecież ma koła... Ale dedykowany do tej nawierzchni nie jest, bo to MTB. Podobnie i samochodem terenowym (takim prawdziwym) można jeździć po mieście, ale czy jest sens (oczywiscie poza drogami dojazdowymi)??? Komfort nie ten, prędkości średnie, spalanie wysokie, trzęsie tyłek przez bieżnik terenowy itd. itp. Edytowane 26 Marca 2013 przez Herodot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Oczywiście, że się da sam czasami zakładam FlyWeighty i mam frajdę a na Gravity też robię czasami parę km. Ale padło pytanie bardzo krótkie więc odpowiedź była równie krótka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazzz Napisano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Pojawiło się pytanie o Magury w Cube LTD 29 RACE. Przed zakupem rumaka rozmawiałem w sklepie ze sprzedawcą. Powiedział, że lepiej brać modele z podstawowymi Shimano 395 - ponieważ każdy poradzi sobie z ich obsługą. I nie potrzebny będzie profesjonalny serwisant. Prawie byłem przekonany. Ale znalazłem filmik, który poniżej zamieszczam. Widać na nim prostotę obsługi MT2. Po nim nie miałem wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Tyle , że shimano 395 to lipa na maxa , bardzo słaba siła hamowania , nadaja sie co najwyzej do turystyki . Lepiej je sprzedac jakos nowe i dolozyc do czegoś lepszego Np SLX ,Formula Rx , czy jakies tam avidy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazzz Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Po kilku 20-30 kilometrowych wyjazdach na terenach płaskich i lekko pagórkowatych, potwierdzam uwagi przedmówców. Bez problemów wyciąga się prędkości w okolicach 28-30km/godzinę i to na dłuższych odcinkach. Wcześnej przy takim samym wysiłku na trekingu-crosie z 48 zębami wyciągało się 20-25 km/godzinę. Jeżdzi się lekko. Z większą kadencją , ale to mniej męczy niż siłowe kręcenie w trekingu-crossie dla osiągnięcia tej samej prędkości. A mam w CUBE 29 LTD fabryczne opony 2,25. Ciekawe jak będzie na 1,75. Zaskakuje mnie uniwersalność tego roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Tyle , że shimano 395 to lipa na maxa , bardzo słaba siła hamowania , nadaja sie co najwyzej do turystyki . Lepiej je sprzedac jakos nowe i dolozyc do czegoś lepszego Np SLX ,Formula Rx , czy jakies tam avidy Może tak może nie Ale najlepszy jest tekst na maratonach "panowie jedziemy" niektórzy już nie pamiętają jak to jest na "vbrakach" Ja w tym sezonie rezygnuje z servo-wave i przechodze na klamki xtr bl-m985 co przy mojej wadze 90+ może budzić emocje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
live4adrenaline Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 Witam, Ja nadal asekuracyjnie podchodze do zakupu Cuba LTD z tego wzgledu, iz wpadly mi w oko rowery canyon'a. Czy moglibyscie sie odniesc do modeli nerve al, grand canyon i yellowstone ? (w okolizach 5tys canyon oferuje full'a). Czy te marki sa w ogole porownywalne wzgledem jakosci i wydajnosci ? pozdrawiam. Może tak może nie Ale najlepszy jest tekst na maratonach "panowie jedziemy" niektórzy już nie pamiętają jak to jest na "vbrakach" Ja w tym sezonie rezygnuje z servo-wave i przechodze na klamki xtr bl-m985 co przy mojej wadze 90+ może budzić emocje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazzz Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Kilka słów na temat tego jak zachowuje się moja "Czarna żmija LTD" w terenie pagórkowato-piaszczysto-szutrowym. Po kilku wypadach potwierdzam wcześniejsze obserwacje. Na szutrach bardzo pewnie i bezpiecznie. Na zjazdach mniejsze prędkości niż na cross-ie do 55km/h. Wcześniej często po 75 km/h - rekord 90.2km/h. Ale za to pewne prowadzenie na łukach i nie wyrzuca na pobocze. Po przejechaniu kilku kilosów po piaszczystych plażach - nic się nie zapada. Jedzie prosto i bez oporów - jak na twardych drogach leśnych. Jazdy pod wzniesienia, np.16-o stopniowe - na wcześniejszych rumakach w pozycji stojącej , a tu z pupcią na fotelu i jednostajnie do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazzz Napisano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Po kolejnych kilometrach po płaskim terenie z ciekawości założyłem mostek z 35-o stopniowym wzniosem (monolit) i długości 11cm. Pozycja znacznie się podniosła. Kierownica podniosła się o 4 cm. A to czyni bardzo dużą zmianę w zastosowaniu roweru. Mniej męczy się szyja i można cieszyć się swobonym oglądaniem otoczenia bez zadzierania głowy.Chodzi o wielogodzinne wyjazdy. Do jeżdzenia w trudniejszym i mocno pofalowanym terenie oczywiście mostek fabryczny z 8-o stopniowym wzniosem i długości 10 cm sprawdza się jak najbardziej. Ale przy rekreacyjnym jeżdzeniu na płaskich szutrach i leśnych duktach nowy nabytek firmy BBB sprawdza się znakomicie. Oba mostki zostaną ze mną na dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 czekamy na jakąś fotkę - jak wygląda a tu mały opis rowerku Cube Reaction GTC Race 29 http://bikemagic.com/gear/cube-reaction-gtc-race-29-first-look.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazzz Napisano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 (edytowane) Moja koza pierwszy raz na powietrzu. Edycja. Jakoś nie idzie dołączyć zdjęcia. Pewnie tutaj zablokowano tą możliwość. Co do mostka. Na długich trasach lekko pagórkowatych sprawdza się. W tych warunkach na fabrycznym mostku pojawiały się bóle nadgarstków po stronie małych palców .Utrzymywały się kilka dni po maratońskich dystansach -(zrobiłem takie 2) . Przy mostku BBB w tych warunkach te doplegliwości nie występują. W ostrzejszym terenie oczywiście niski mostek. Jazda tutaj z częstą pracą całego ciała nie powoduje tych dolegliwości. Edytowane 7 Czerwca 2013 przez bazzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 w chinach już podrabiają cuba cena ramy 211 $ z przesyłką niecałe 320 $ Abstrahując od cuba Mają też swój własny wkład na plus, scott scale pro ma suport metalowy (w oryginale tylko carbon) O jakości ram nie wspominam bo to loteria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazzz Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 (edytowane) CIEKAWE. Na pierwszy rzut oka nie różni się ta Chinka od oryginału. Tylko na pierwszy. Mam taką ramę na sprzedaż w roz.21. Nowa, kupiona w Polsce i bez wątpienia oryginał. Po porównaniu zdjęć z moją gołą ramą widzę dyskretne zmiany w malowaniu. Ale ważniejsze są zmiany konstrukcyjne. Jest inny kształt rurek dolnych tylnego trójkąta. Oryginał ma mniej "esowate". Nie ma w nim też wgniecionego dołka przy największym ugięciu w końcówkach przy mufie. W mojej CZARNEJ ŻMIJI będącej modelem na 2013 rok też go nie ma. Nie widzę też podwójnego cieniowania na rurze podsiodłowej. Spawy w oryginale są dużo bardziej staranne. Inny jest kształt zaczepu do hamulca tarczowego. Nie ma drugiego, dystalnego otworu tuż przy dolnej rurce. Cena Chinki po aktualnym przeliczeniu to 1150zł. U mnie za oryginał trochę drożej , ale z polską gwarancją. Poniżej znalazłem stronę z w/w Chinolami. http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2013-CUBE-aluminum-alloy-mtb-bicycle-frame-high-quality-customize-bike-frame-red-grey/847866817.html Edytowane 17 Czerwca 2013 przez bazzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Twoja rama wygląda jak najbardziej na oryginał jak odróżnić podróbę 1. w oryginale direct mount - przerzutka przód 2. rura podsiodłowa i jej rozmiar - u chińczyków jest 31,6 (tu akurat na plus) tu jest za 236$ z darmową wysyłką http://www.aliexpress.com/item/Germany-CUBE-LTD-SL-29er-MTB-Bike-Bicycle-Frame-Super-Light-29-Inch-Mountain-Bike-Parts/763554357.html malowanie jak cube a reszta to niewiadoma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi