dętki: Maxxis FlyWeight 26 x 1.9 - nie polecam ponieważ: dętki wymagają wentyli MVS, które nawet dla dystrybutorów kosztują 2 x tyle co nowa dętka bez wentyla, dętki nie ogarniają opon większych niż 2.35, oraz ciśnienia większego niż 5bar w oponach 1.95, przynajmniej w moim przypadku tak było
Całość dobrze zgrana i w 100% wystarczająca do górskich tras dh
Jedyną wadą jest mało zjazdowy kąt główki... podniesienie widelca na goleniach pozwala uzyskać troszeczke lepszą pozycję, kosztem bezpieczeństwa, spore ryzyko połamania widelca pod koroną....
Postaram się wrzucić forki jak tylko wyprostuję koło po wczorajszej glebie.
Pytanie
gabriel86
Witam wszystkich zainteresowanych.
W końcu przyłożyłem się do spełnienia najwięszkego swojego marzenia...
i złożyłem sobie full'a...
Rama: Romet Black Jack 2012 17,5" , wymienione łożyska
Wideł: Manitou Sherman SPV 170mm slider plus / QR20 /
Damper: Rock Shox Vivid 5.1 / 450lbs
Stery: Crank brothers Opium DH
Koła:
obręcze - dartmoor fortress
piasty - p - dartmoor force lite
- t - novatec oś 15mm
szprychy - sapim laser
nyple - aluminiowe polyax
opony - Maxxis Minion DH 2PL 42a Front 2.5" ( bardzo nienadają się do 10km podjazdów po asfalcie )
dętki: Maxxis FlyWeight 26 x 1.9 - nie polecam ponieważ: dętki wymagają wentyli MVS, które nawet dla dystrybutorów kosztują 2 x tyle co nowa dętka bez wentyla, dętki nie ogarniają opon większych niż 2.35, oraz ciśnienia większego niż 5bar w oponach 1.95, przynajmniej w moim przypadku tak było
Napęd:
mechanizm korbowy - Shimano Saint M815 38T
przerzutka tył - MicroShift
kaseta - SRAM PG-850 - rozebrana i ograniczona do sześciu zębatek
łańcuch - Shimano 105/LX
manetka - Shimano SLX
linka - promax
Hamulce
- przód - Hope Mono 6Ti
- tył - Shimano SLX 2012
- tarcze - Baradine 203mm z aluminiowym pająkiem - polecam i polecać będę
- adapter do hopa fabryczny od 7anna, do SLX'a A2Z
Inne fanty:
- pedały - ECHO URBAN
- napinacz - dartmoor rush
- sztyca - bardzo lekka i cieniowana sztyca turner
- kierownica - darmoor nitro
- wspornik - truvativ hovitzer
Rower w 90% użytkowany w białostockim dh
Całość dobrze zgrana i w 100% wystarczająca do górskich tras dh
Jedyną wadą jest mało zjazdowy kąt główki... podniesienie widelca na goleniach pozwala uzyskać troszeczke lepszą pozycję, kosztem bezpieczeństwa, spore ryzyko połamania widelca pod koroną....
Postaram się wrzucić forki jak tylko wyprostuję koło po wczorajszej glebie.
Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.