Chaia Napisano 10 Września 2012 Napisano 10 Września 2012 Witam. Od pewnego czasu pracuję jako kurier rowerowy. Jak na razie jeżdżę Scott'em Aspect, jednak jest "zamulony" i nie za bardzo nadaje się do szybkiej i często godzinnej jazdy, bez przerwy, przez miasto. Chciałbym złożyć rower przeznaczony do takiej jazdy. Wiadomo, polskie drogi nie są idealne, można się zabić najeżdżając na studzienki, dlatego nie bardzo uśmiecha mi się korzystanie z ostrego koła. Tak więc: - Jaką (tanią, lekką i mocną) ramę polecacie? - taka, którą można oszpecić dla złodziei - Jakie kółka i opony? Tylko i wyłącznie na szosę. - Wygodne siodełko? czasem tyłek odpada po kilku godzinach jazdy. - Hamulce. - Napęd (łańcuch, korba) - Singiel czy może nieduża kaseta? 3-4 rzędy - nie wiem czy takie istnieją. ;-) O duperele typu hamulce, manetki itd. nie pytam. To wyjdzie w "praniu". Może ktoś z was ma na sprzedaż taki sprzęt? mam do dyspozycji ok. 1200 zł. Mile widziane oferty z poznania lub okolicy Pozdrawiam.
f16marcin Napisano 11 Września 2012 Napisano 11 Września 2012 nie bardzo uśmiecha mi się korzystanie z ostrego koła. @ a up nie umie czytać
Deg2 Napisano 11 Września 2012 Napisano 11 Września 2012 Jedną z nowości na 2013 rok w asotymencie Krossa będzie rower który winien spełnić 99% Twoich wymagań. Niestety obawiam się że nie spełni wymagania cenowego... Aczkolwiek jeszcze jej nie podali więc kto wie... http://www.kross.pl/pl/2013/inzai Plusem na pewno będzie fakt iż jest on już fabrycznie bardzo brzydki...
sebol75 Napisano 12 Września 2012 Napisano 12 Września 2012 Jestem z Poznania, mam ramę Shauff Cro-MO na koła 28", jak coś to priv