royo34 Napisano 8 Września 2012 Udostępnij Napisano 8 Września 2012 Witam. Planuję wymianę starego amortyzatora SR XC60 na XCR LO 100. Właśnie rozbebeszyłem stary i dotarłem do tego ,że jest z gwintowana rurą sterową.Mostek kierownicy klasyczny wpuszczany w rurę. Proszę o pomoc w zaplanowaniu ewentualnych wydatków.Wymianę najprawdopodobniej zlecę serwisowi(chyba ,że okaże się to proste) ale nie chciałbym zrobić nieprzemyslanych zakupów. Z tego co się orientuję wymiana tego amortyzatowa wiąże się również z wymianą sterów. 1.Czy muszę również wymienić mostek? 2.Czy dam radę sam wymienić stery? 3.Czy coś jeszcze powinienem wymienić? Obecny amortyzator ma rurę sterową o wymiarze 28 mm na zewnątrz więc XCR LO chyba będzie pasował? Prosze o zrozumienie jeśli moje pytania sa banalne ale dopiero rozpoczynam przygodę z rowerem(pomimo wieku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Września 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Września 2012 1. Niestety tak 2. jak masz na stanie młotek i rurke 0.5" lub niewielką a twarda deseczkę to bez problemu. 3. Wymieniając amora z klasyka na ahead musisz mieć: - nowy amor - stery pasujące do sterówki - mostek pasujący na sterówkę - ewentualne podkładki pod lub nad mostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
royo34 Napisano 8 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2012 1. Niestety tak 2. jak masz na stanie młotek i rurke 0.5" lub niewielką a twarda deseczkę to bez problemu. 3. Wymieniając amora z klasyka na ahead musisz mieć: - nowy amor - stery pasujące do sterówki - mostek pasujący na sterówkę - ewentualne podkładki pod lub nad mostek. Jasne,dzięki. Rzoumiem,ze amor będzie pasował do ramy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.