Skocz do zawartości

[amortyzator]wymiana


royo34

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Planuję wymianę starego amortyzatora SR XC60 na XCR LO 100. Właśnie rozbebeszyłem stary i dotarłem do tego ,że jest z gwintowana rurą sterową.Mostek kierownicy klasyczny wpuszczany w rurę.

Proszę o pomoc w zaplanowaniu ewentualnych wydatków.Wymianę najprawdopodobniej zlecę serwisowi(chyba ,że okaże się to proste) ale nie chciałbym zrobić nieprzemyslanych zakupów. Z tego co się orientuję wymiana tego amortyzatowa wiąże się również z wymianą sterów.

1.Czy muszę również wymienić mostek?

2.Czy dam radę sam wymienić stery?

3.Czy coś jeszcze powinienem wymienić?

Obecny amortyzator ma rurę sterową o wymiarze 28 mm na zewnątrz więc XCR LO chyba będzie pasował?

Prosze o zrozumienie jeśli moje pytania sa banalne ale dopiero rozpoczynam przygodę z rowerem(pomimo wieku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

1. Niestety tak

2. jak masz na stanie młotek i rurke 0.5" lub niewielką a twarda deseczkę to bez problemu.

3. Wymieniając amora z klasyka na ahead musisz mieć:

- nowy amor

- stery pasujące do sterówki

- mostek pasujący na sterówkę

- ewentualne podkładki pod lub nad mostek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Niestety tak

2. jak masz na stanie młotek i rurke 0.5" lub niewielką a twarda deseczkę to bez problemu.

3. Wymieniając amora z klasyka na ahead musisz mieć:

- nowy amor

- stery pasujące do sterówki

- mostek pasujący na sterówkę

- ewentualne podkładki pod lub nad mostek.

 

Jasne,dzięki.

Rzoumiem,ze amor będzie pasował do ramy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...