Skocz do zawartości

[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Waza napisał:

Jakiś czas temu p. Rychtarski wyjaśnił mi że lakier mat robi się dodając talk do lakieru z połyskiem, co powoduje że lakier staje się mniej twardy.

Dokładnie tak. Producenci lakierów sprzedają często coś co nazywa się Flat Base i jest niczym innymi jak talkiem z osnową. 

Rama w macie wygląda bardzo ładnie, ale szybko się robią przeblyszczenia niestety. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To i ja się pochwalę :D Kross Level R7 2017. Na razie wymienione tarcze z Avidów G2CS 160 mm na Shimano SM-RT64 180mm, gripy piankowe zmienione na przykręcane Sars, pedały VP-197 na łożyskach maszynowych. W najbliższym czasie będę wymieniał opony (możliwe że wrzucę tu tubeless) oraz klocki hamulcowe (fabryczne SRAMa to śmietnik).

rowerson.thumb.jpg.7084c6139be2ac545f03bd72b93756ad.jpg

Edytowane przez No_namE123
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz jak siodełko ustawione, absolutnie nie uważam, aby była za duża. Wszyscy doradzali 17 ale uparłem się na 19 po milionach godzin zastanawiania się. Wcześniej Peak 27,5 był ale wziął i pękł, author kupiony jako w sumie jedyna rama do której 100% sprzętu z peaka pasowało ale ostatecznie okazało się, że zmiana pod każdym względem na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cervandes fajny ten Twój Traction :D 

W moim Egoiście z tyłu jest mało miejsca na oponę. W pierwszej ramie włożyłem 2.25, wydawało się, że jest ok. Jak się później okazało zdarło lakier do aluminium. Zmieniłem wtedy oponę na taką o szerokości 2.10. Po zmianie ramy założyłem Race Kingi 2.20. 

Edytowane przez siemalysy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mój Trek Fuel Ex 5, przed sezonem zrobiono pare rzeczy:

- kaseta 11-46T xt-m8000 

- przerzutka xt-m8000 GS

- zębatka 36t NW

- oponki zalane mlekiem. 

Do zrobienia jeszcze nowe hamulce w planach xt-m8000 lub xt-m8020 plus nowe tarcze icetech, myk myk ale krótki i lekki, amor przód coś lzejszego i nie o stalowych lagach. Damper tył na coś ciekawszego z RS lub Foxa. Plus odchudzanie gdzie się da jeszcze :)

 

 

 

received_509672839561663.jpeg

received_2271894083068400.jpeg

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chrzest bojowy zaliczony, także mogę się pochwalić :D Bazą był Soil 2.0, została tylko rama i kokpit, koła na bazie novatec XD642/D771 i Alexrims Volar 2.5, nieumiejętnie zaplecione przezemnie o dziwo dobrze się trzymają, opony CST Rock Hawk przeżyły spotkania między skałą a obręczą bez problemu, a i przyczepności nie mam co zarzucić :)

Manitou Mattoc nie ma co przedstawiać, znacznie lepszy od czegokolwiek innego, szczególnie przy mniejszym skoku (140mm) tłumienie dobicia się przydaje, nawet duże dropy nie dają o sobie znać. 

Damper miał być McLeod, ale przypadkiem odkryłem sr Duair, działa milion razy lepiej niż Monarch z puszką Debonair, i do tego wreszcie przy 25% sag'u jestem w stanie użyć pełny skok (monarch ostatnie 4mm tłoka miał tylko dla ozdoby). Zarówno kompresja jak i powrót są w pełni sterowane podkładkami, więc długie zjazdy, tj gorący olej, nie są mu straszne. Dodatkowo przy długości 200x57 skróconej do 195x53 rama ma trochę większy skok i nie dobija boostera tylnego trójkąta do rury podsiodłowej. 

Sztyca z zewnętrznym prowadzeniem pójdzie out na rzecz OneUp'owej ze skokiem 150mm jak budżet pozwoli. 

Weekend spędzony w Rudawach Janowickich, pierwszy dzień trochę niewypał z powodu deszczu i pół metrowej czapy śniegowej skrywającej najciekawszy szlak, Skalnik, mimo wszystko trochę się udało pojeździć i przy okazji łożyska suportu i stery Token dostały mały sprawdzian szczelności. 

Drugiego dnia na Sokoliku rower i jeździec zaznał prawdziwych brutalnych zjazdów a'la kamień na kamieniu przy nachyleniu 40%, tam dopiero udało się znaleźć limit możliwości roweru, tj miejscami 140mm z przodu było trochę mało, mi to akurat pasuje bo wymaga więcej uwagi od kierującego ;)

Ogólnie jestem zadowolony. IMG-20190316-104140.jpg

Propsy dla tego kto odgadnie szczyt widoczny w tle :teehee:

Nie zjedzcie mnie za zbyt dużo zdań pls. 

 

  • +1 pomógł 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mnie męczyło by odwiedzić rowerem góry w tym roku i w zeszłym tygodniu pojechałem w okolice Szczyrku. Dwa razy wdrapałem się leśnymi szutrami na Siodło i zjechałem sobie od połowy czerwonym do Buczkowic. Powyżej jeszcze widziałem, że śnieg zalega. Przy okazji zobaczyłem nowo powstającą infrastrukturę turystyczną :)

Ze zmian na ten sezon:
1. Przy serwisowaniu Pike'a wleciał DebonAir shaft.
2. Tylny hamulec zmieniony na Magura MT5.
3. Z biżuterii rowerowej poprawiającej wygląd zainwestowałem w Magura Shiftmix, by na jednej obejmie była klamka hamulca i manetka.

foto15h2kd3.jpg

foto16u3k4h.jpg

foto17mfjev.jpg

  • +1 pomógł 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja pokażę swoją Konę Blast (jest też w sekcji Garaż), rocznik 2017, po głębokich modyfikacjach. Z oryginału została rama, hamulce, manetki i mostek, reszta zdążyła już się zmienić. Wymienione były koła, amortyzator, tarcze, stery, sztyca, siodło, korba z suportem, kaseta, przerzutki przód i tył. Fajnie to teraz wygląda i jeszcze lepiej jeździ. 

PicsArt_03-26-11.14.44.jpg

PicsArt_03-26-11.13.58.jpg

  • +1 pomógł 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2019 o 09:21, Mori4 napisał:

Myślisz że daloby się wsadzić w tego Marina oponę 2.6 cała?

Wydaje mi się że na spokojnie, trochę miejsca z tyłu jeszcze jest - po 1cm z każdej strony opony, a fabrycznie założone są 2.4 cala. Sam za jakiś czas zamierzam spróbować włożyć do niego 2.6 cala :) 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 20.05.2018 o 20:10, phoe napisał:

70kg.

Popatrz na fotki od @marcinusz, ma też mega mocno wysuniętą sztyce, a jeździ tak już ze 3 lata.

Mam 171cm i wg Cube rama dla mnie to 16 cali i taka mam. Cube generalnie ma krótkie rury podsiodłowe, wcześniej dawno temu miałem Attention chyba 2013 i też sztyce musiałem mocno wysuwać, 2 lata jeździłem i ramie nic się nie stało.

Sztyca jest równo na 30cm wysunięta, zmierzyłem własnie, czyli wewnątrz ramy jest 14cm.

Brak kupił Kellys Gibon 30 i sztyce ma też do końca wysunięta, ale w rozmiarze ramy L nie wygląda to tak śmiesznie jak u mnie. ;)

A ten rozmiar Gibona L to na jaki wzrost, bo mam 183cm i nie wiem co brać M czy L?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...