Skocz do zawartości

[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Niewiele mogę napisać, przejechały dopiero 25km. Kupione z zamiarem złożenia ścieżkowca. Miały być w miarę tanie (nowe kosztowały mnie 1kzł), w miarę lekkie, z systemem ratchet (bo lubię), z możliwością założenia bębenka xd (planuję orła), nadające się do trailowej ramy. Kilka miesięcy po ich zakupie zmieniły się plany i znalazły się w powyższym karbonowym cudaku ;) W góry też pewnie pojadą ale dopiero za jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrnykocie, zacisk jest niepoprawnie, nie zauważyłem przed zdjęciem i tak zostało. Przewód poprowadzony zgodnie z zaleceniami Manitou. Na początku wydawało mi się to dziwne ale całkiem szybko się przyzwyczaiłem i jest ok. Ramę musiałem tylko okleić folią w jednym miejscu bo przewód o nią ociera.

Ogólnie rower to taki cudak i taki mi się podoba ;) Do zmiany jest tylko kierownica na prostą i mostek na dłuższy ustawiony na minus. Może jeszcze hamulce, teraz są to deore, dosyć solidne ale takie całkiem normalne ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@phoew conti podstawowa zwijana kosztuje 80-90zł i od przeszło roku mają bardzo mocne boki. Wyczynowe race-sport (te są papierowe ale lekkie) z mieszanki BlackChilli i 120tpi kosztują 150-180 a najdroższa seria ProTection (BlackChilli, kilka warstw polotu, 180tpi, mocne boki ale ważą więcej niż podstawowe) 170zł w górę. Podałem ceny rynkowe, często można kupić serię ProTection za niespełna 120zł. I u maxxisa nie kupisz opony z wyższym tpi niż 60 w cenie poniżej 120zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja lubię wnioski wyciągane na takiej podstawie jak powyżej. Rower na zdjęciu, to musi być dobra jakość, lepsza niż Schwalbe :D

 

Każdy ma jakieś preferencje, każdy ma jakieś upodobania i doświadczenia większe lub mniejsze. Gdyby któraś firma była lepsza niż inne, to zawodowcy jeździliby tylko na oponach jednego producenta.

 

A że w USA Maxxis jest bardziej popularny niż tu? No super. Apple też tam jest więcej niż w PL czy Europie.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Dokumosa napisał:

@phoew conti podstawowa zwijana kosztuje 80-90zł i od przeszło roku mają bardzo mocne boki. Wyczynowe race-sport (te są papierowe ale lekkie) z mieszanki BlackChilli i 120tpi kosztują 150-180 a najdroższa seria ProTection (BlackChilli, kilka warstw polotu, 180tpi, mocne boki ale ważą więcej niż podstawowe) 170zł w górę. Podałem ceny rynkowe, często można kupić serię ProTection za niespełna 120zł. I u maxxisa nie kupisz opony z wyższym tpi niż 60 w cenie poniżej 120zł.

W zeszłym roku w środku sezonu kupowałem Maxxisy Aspen 27,5x2.1 Exo Protection TR 120TPI za 109pln w rowerowy.com. Z moich doświadczeń wynika, że Maxxisy oferuje najwięcej za najmniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że nie chodzi o producenta tylko o opone. Każda marka ma dobre, średnie i takie opony których lepiej nie nabywwać. Nie co porównywać bo ta jest Schwalbe a ta Maxxis. Dużo zależy od preferencji i stylu w jakim ktoś jeździ.

Edytowane przez Kaczorak
  • +1 pomógł 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem Piczek i mam na imię Dzik. Tatko mnie stworzył w zimie i od urodzenia nie pozwala mi stać i się nudzić. Urodziłem się z wagą początkową 11,3 z pedałami i koszyczkami na bidon, licznikiem. Jestem ciut nerwowy, ale Tatko też nie lubi się nudzić, gdy razem przemierzamy świat. Tatko mówi, że uwielbia mój napęd, troszkę się obawiał tego 1x11 ale teraz już wie, że to był strzał w dziesiątkę, znaczy się w jedenastkę! Hamulce też dają radę na w miarę równym pomorzu, mimo podstawowych klocków żywicznych. Tatko nie pozwala mi na wożenie żadnych toreb bo tak podobno wyglądam bardziej pro, ale na wypadek uszkodzenia opony tatko wozi taki pojemniczek w kształcie bidonu w którym mieści się dętka, łatki, kilka kluczy, łyżki do opon a nawet pompka! Tatko bardzo poleca ten pojemniczek z Decathlonu! 

 

05660724023956173037.jpg

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kamar59 napisał:

Hehe dobry wierszyk. Tzw bidon serwisowy pierwszej pomocy medycznej roweru. 2x11 ma więcej możliwości. 

 

druga manetka, linka, przerzutka, dwie zębatki... ZAPOMNIJ. Na zjeździe bez problemu robię 50km/h, jakbym się postarał to pewnie i dobrze ponad 55 wykręcę na 34T. Pod górkę mam bardziej miękko na 42T niż w poprzednim rowerze 3x8 w którym miałem 24/28 i podjeżdżałem pod wszystko w okolicy. Sorry, ja jestem już z frakcji "przednia przerzutka to zabytek". Prostota napędu, wygląd, działanie - dla mnie mega zaleta w 1x. Kupowałem z obawą czy będzie dobrze, planem B było dokupienie szpeju do 2x11 jak u Ciebie ale już na 100% wiem, że nawet przez myśl mi nie przejdzie aby dodawać przednią przerzutkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...