Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jeżdżę tak 10 dni,na razie banan nie schodzi z twarzy.Suport  ok 1,5cm niżej,baza ta sama,a rower jakby krótszy.Balon 2,8 na obręczy 30mm jest już spory.

Jednym słowem : grip,grip i jeszcze raz grip.

Koło kwietnia pewnie pierwsze góry w tym roku,zobaczę jak to naprawdę podjeżdża.

Sceptycznie podchodziłem do plusa,ale na razie szok.Wypór takiej opony pozwala na jazdę po piachu,różnica w trzymaniu w zakręcie naprawdę spora,może wreszcie nauczę się kłaść rower naprawdę nisko w bandach.

Napisano

Co prawda już wrzucałem zdjęcia "prosto z pudełka", ale po drobnej personalizacji cyknąłem nowe, to pomyślałem że wrzucę. Co bym miał nie wrzucić  :rolleyes:

 

p5pb13251217.jpg

 

p5pb13251219.jpg

Napisano

Wooyek powiem szczerze że  nigdy ale to nigdy nie brałem moona pod uwagę podczas ewentualnej wymiany sprzętu, wiem że to świetny sprzęt ale dopiero po twoim artykule i otworzeniu mi oczu na smaczki konstrukcyjne zaczyna mi się on marzyć :).

Napisano

 

 

Wooyek, można wiedzieć czym cykasz fotki?

Tak jak syncerror napisał, aparat to Sony NEX-5N , ale sekretem jak zwykle jest obiektyw: Helios M44-4 (czyli manualny "pleśniak" z Zenita do kupienia za 50-70 zł). Choć zdjęcia Djambo parę postów wyżej, w ramach próby, robiłem kitowym zoomem 16-50...

Do tego zawsze filtr polaryzacyjny. No i oczywiście obróbka.

Napisano

ale sekretem jak zwykle jest obiektyw: Helios M44-4 (czyli manualny "pleśniak" z Zenita do kupienia za 50-70 zł).\

 

Mistrz szkło, sam mam wersję M44-6, jedynie troszkę brakuje mi AF, no i przy ostrym słońcu widać że to stara konstrukcja ;)

Napisano (edytowane)

Kończę składać :-) Primal z Amorem manitou Marvel expert 120 mm, koła 27.5, waga 11,7 kg. Celowałem w okolicę 11 kg, ale waga ramy  robi swoje. 

post-157561-1458824090,4996_thumb.jpg

Edytowane przez bery
Napisano

@MartinH  Założone zgodnie z oznaczeniem kierunku. Chodzi Ci, o to,że  Ro Ron z przodu a NN z tyłu? Przy 26" taki układ mi odpowiadał, więc i teraz tak spróbuję :)

 

Napisano

zgodnie z założeniem że łatwiej skontrolować uślizg tyłu niż przodu :) + tylne koło zawsze większe opory stawia, więc mniejsze klocki/szybsza opona zawsze na tył

Napisano

Skoro tak prawicie to spróbuję☺ Tym bardziej,że na tą chwilę krzywo się ułożyły. Obrecze frm evo,ciężko na nie założyć opony.

Napisano

napompuj do 4 bar i później zejdź do swojego ulubionego ciśnienia, jeszcze nigdy nie miałem problemu z ułożeniem stosując tą metodę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...