Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sova ale mi chodzi o inną kwestię.

 

Klienci unikają Foxa za legendarnie wysokie ceny serwisu. Tym czasem w BFG i Spider różnica w cenie przeglądu między Floatem a RS Reba to 30-40zł.

O CultBike nie mówmy bo oni mają swój świat.

 

Teraz klienci doczytali w instrukcjach, że Fox życzy sobie obowiązkowego przeglądu serwisowego a interwały serwisowe powinny wynosić 50h. I znowu nie chcą roweru z foxem bo zaraz będa dodatkowe koszty.

 

To co napisałem powyżej to nić innego jak sianie fermentu.

 

Z tego co wiem ani Giant, Kellys którymi handluje ani żadna inna marka nie wymaga przeglądów dodatkowych poszczególnych komponentów jezeli kupiłeś cały rower. Kupiłeś rower i gwarancję masz na rower a nie na każdy komponent z osobna.

 

A co do niskiego stanu oleju to nie tylko fox tak ma bo trafiłem to już w RS Pike czy Rebie.

 

Co do samochodu to nigdy nie kupiłem nowego więc fakt nie miałem tak nigdy :).

Napisano

Czyli jednym słowem jak kupujesz nowe rower to najlepiej rozebrać go na śrubki i złożyć na nowo bo w amorze za mało oleju, w piastach brak smaru i źle skontrowane. itd.Jakaś paranoja!

Napisano

Mistrzu a ciśnień podanych przez rock shock'a do widelcòw też sie trzymasz?

 

 

Tak Alsew popadasz w paranoje.

 

Na parę tysiecy sprzedanych foxòw w ilu było za mało oleju od nowości (nie po 2500km), że przyjmujecie to za zjawisko powszechne?

Napisano (edytowane)

Marcin ale teraz bronisz czegoś czego obronić się nie da. Ja mam info o nie jednym przypadku kompletnej suszy w Fox'ach w Trance. W RS'ach też nie lepiej. Tak nie powinno być koniec kropka. Najgorsze, że to nie we wszystkich czyli mamy loterię. U mnie w Pike'u też daleko do ideału było. To poważna sprawa bo dotyczy gratów za grubą kasę. Wcale się zatem reakcjom klientów nie dziwię. 

Edytowane przez beskid
Napisano

Beskid nie bronię ale staram sie uzmysłowić, że to nie domena foxa co sam napisałeś.

W moim spierdzielił olej dolną uszczelką i gdyby nie stało sie to w domu przy dłuższym postoju też bym postawił na małą ilość fabryczna.

 

Ale spokojnie mi chodzilo o "serwis zerowy" widelca o którym pisał Sova a który nie jest wymagany dla utrzymania gwarancji a skończyliśmy na ty, ze każdy widelec trzeba otworzyć zaraz po zakupie z czym sie nie do końca zgodzę.

Kompletej suszy chyba nie bardzo bo z tekstów czy to KrBikera czy BFG/Spider wynikało o mniejszej ilosci niż zalecana.

Napisano

Ktoś kto nie zna tematu boi się Fox'a bo drogi serwis, bo skomplikowany i sama firma robi z prostych rzeczy wielkie halo. Trochę sami sobie winni. 

 

Co do suszy to mam dwa przypadki u znajomego serwisanta zupełnie nie związane z nowymi rowerami a nie małe braki od Krzyśka. Nie dużo ale było. Brak smarowania przynajmniej ja widzę od razu po zachowaniu amorka jak staje się coraz bardziej tępy w pracy. Na dzisiaj a mam opinie bezpośrednio już z 3 serwisów w Krk problem jest i warto przynajmniej mieć tego świadomość zwracając uwagę jak pracuje wideł. 

Napisano

W moim przypadku ilość oleju była ok tylko gąbeczki były słabo smarowane,ale zawsze można rower do góry kołami postawić :)  Oryginalny olej był gęściejszy od tego ,który zalecają chyba goldem był zalany. A ogólnie fox fajny sprzęcik nie ma co się bać.

Napisano (edytowane)

Wszędołaz. Jeździ to,to bardzo sprawnie.Słaby punkt to koła.Ale juź wymienione[emoji1]

 

424f8d3a1052a12de84fb9647ea110f4.jpg

Edytowane przez topol
  • Mod Team
Napisano

No, dzieje się tam. :)

A tak na marginesie, to rama projektowana bardziej pod widelec 120-140mm niż pod 100, także trochę mniej turystyk, treking czy XC, a bardziej AM, trail czy inna rąbanka. 

Napisano (edytowane)

@topol

Te koła to jakaś plaga, każdy chce je mieć. :o

Tylko oponę z tego potem weź ściągnij...

 

Jest moc, znaczy zima, hamulce skrzypią i nie chcą hamować, amortyzator nie wraca.

 

smhKpis.jpg

Edytowane przez phoe
Napisano

Zdjąć to nic,założyć było okropnie.Lecz jest metoda by opona wlazła bez użyciu łyżki.

Jeśli masz jeszcze dętkę nie pompuj jej przed montażem.Ranty opony ułóż centralnie w osi nypli i powoli wkładaj cały czas mając na uwadze by ranty trzymały się środka obręczy.

Napisano (edytowane)

No po tym jak jakieś no name połamałem, to mam teraz Park Tool'a i silne są, ale to już przegięcie jaką siłę trzeba użyć żeby w ogóle tą oponę łyżka podważyć do góry...

A trochę już opon w życiu ściągałem i zakładałem.

Edytowane przez phoe
Napisano

Coś chyba faktycznie jest na rzeczy z tymi obręczami DT bo ja też mam problemy. mniejsze lub większe ale ogólnie wszystkie opony wchodzą i schodzą ciężej niż z innych obręczy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...