Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
Mondrakery mają w sobie coś szczególnego :)

 

Oj tak. Szkoda, że Podium nie występuje na kołach 27,5 bo pewnie bym i jego wziął dla tego wyglądu, który się kocha albo nienawidzi :icon_wink:

Edytowane przez krris
Napisano

@@zgucior,

 

Widziałem - świetny jest ten Twój "garbus" :D

Jednakże ja chciałem kupić coś na karbonie na ten sezon więc składanie raczej nie wchodziło w grę. No i przy moim wzroście też nie miałem zbyt wielkiego pola manewru (29er raczej nie wchodził w grę) :icon_wink:

 

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Do mnie ostatnio trafił Silverback Syncra 2 650B. Miał być Slade 1 ale po różnych problemach zaproponowano mi ten model i zdecydowałem się dopłacić nieco, dzięki czemu zamiast aluminiowego Slade'a, jest karbonowa Syncra. Na razie jeździ się rewelacyjnie i mam nadzieję, że tak już zostanie.

 
[sharedmedia=garage:vehicles:6491]

 

 

Napisano

To i ja sie pochwale finalna wersja roweru. Trance 3, teraz mozna powiedziec ze sx :)

Przede wszystkim zmieniony amortyzator na Auron'a RC2 160mm. Zmieniony mostek NS na Truvativ (w NS ukrecily sie sruby przy odkrecaniu! i generalnie skrecanie tego mostka to tragedia). Kierownica NS evidence light 760mm otrzymala nowe malowanie, bo oryginalny kolor (jungle) dalo sie zedrzec paznokciem (brawo dla NS)... Dodany napinacz dartmoor trail, usunieta zostala przy okazji przerzutka przednia i maly blat przedniej korby. Tak zmodyfikowany rowerek przeszedl wlasnie dwudniowe oranie na Koutach i jest bardzo dobrze :) do wymiany opony bo jednak High Rollery II traca przyczepnosc na mokrych bandach. Sorki za brak polskich znakow.

 

a5b173e36e8d15f6.jpg

 

0dc53e3382a4d58e.jpg

Napisano (edytowane)

Ciekawa modyfikacja ;) możesz coś więcej napisać o auronie. Sam chce w najbliższym czasie wymienić sektora. I w oko właśnie wpadł mi auron. Ale wiele informacji o nim i jego pracy nie ma(bynajmniej na polskich forach). Zastanawiam się jeszcze nad Rs Revelation(140mm), ale cenowo wygrywa Suntour (150mm) ;)

Edytowane przez cr4zylucky
Napisano (edytowane)

Ciekawa modyfikacja ;) możesz coś więcej napisać o auronie. Sam chce w najbliższym czasie wymienić sektora. I w oko właśnie wpadł mi auron. Ale wiele informacji o nim i jego pracy nie ma(bynajmniej na polskich forach). Zastanawiam się jeszcze nad Rs Revelation(140mm), ale cenowo wygrywa Suntour (150mm) ;)

 

Jesli chodzi o Aurona, to dziala naprawde super za te pieniadze. Podobnie pracuje jak Marcok 350ka. U mnie akurat jest miekka sprezyna i skrocona o 50%podkladka w komorze powietrznej. Po tych modyfikacjach dziala jak bajka (zwlaszcza po ucieciu podkladki jest bardziej czuly na poczatku skoku). Jedyne co moze przeszkadzac to syczenie gdy skrecisz rebound, dla mnie akurat to jest nieistotne.

 

@erzurum - na potrzeby jazdy na Koutach, siodlo w takiej pozycji. Do normalnej jazdy jest sztyca regulowana i siodelko w "poziomie" :P

 

@rmn1 - "zjazdowka" to nie jest, ale spokojnie za takimi nadaza :) moze nie po czarnej trasie, ale na obu czerwonych juz tak.

Edytowane przez PeGie
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Cisza jak makiem zasiał do dorzucę fotki z dzisiejszego spaceru po Śląskich terenach :) Mondraker ma się dobrze i cały czas mnie pozytywnie zaskakuje :)

 

aa2f2b6514fd.jpg

 

87924785ce72.jpg

 

5a624b3c216a.jpg

Napisano

 

 

Krystian, ile Ty masz wzrostu? I jaka długość mostka u Ciebie?

 

Wzrostu mam w okolicach 165cm. Długość mostka to 80mm.

Napisano

 

 

Cisza jak makiem zasiał do dorzucę fotki z dzisiejszego spaceru po Śląskich terenach :) Mondraker ma się dobrze i cały czas mnie pozytywnie zaskakuje :)

 

nie ma to jak po hałdach pośmigać też czasem jeżdżę :thumbsup:  a monek piękny i nawet ubijaki pod kolor ;)

Napisano (edytowane)

nie ma to jak po hałdach pośmigać też czasem jeżdżę :thumbsup: a monek piękny i nawet ubijaki pod kolor ;)

Polowałem na ubijaki, a że się trafiły w kolor, to tym lepiej ;) zreszta...tak jak i strój :D

Edytowane przez krris
Napisano

A to i ja się pochwalę.

Jako, że testy na Smrku uważam za mało miarodajne jeżeli chodzi o możliwość podjeżdżania a Ekipa ostatnio mnie wyciągneła na lokalne traski WSZEM I WOBEC STWIERDZAM, ŻE NIC Z POSIADANYCH DOTYCHCZAS ROWERÓW NIE PODJEŻDŻAŁO TAK JAK REIGN ! A było już tego trochę :).

 

e52bbec383881d73med.jpg

Napisano

no i pękły 2 000 km, ze zmian wróciłem do RR, miałem założone GEAX Saguaro na wyjazd Częstochowa _ Kraków -szlakiem ,, orlich gniad,, i musze powiedzieć , że GS nie trafiły w mój gust :(

 

15516637.jpg?1435867039

Napisano

A na asfalcie jak sobie radżą Geax'y? Lepiej czy gorzej od RaRa? Bo jak zajadę RaRa, a pewnie to szybko nastąpi, bo jednak sporo po asfalcie jeżdżę to będzie mega dylemat jakie opony kupić.

Napisano

@phoe - co do asfaltu to sie nie wypowiem, na oponach GS zrobiłem 230 km tylko ,, szlak orlich gniazd,, - szlak pieszy praktycznie bez asfaltu. Opony założyłem na sam wyjazd z uwagi na liczne kamienie i piasek i uczciwie nie powiem złego słowa na GS bo swoją rolę spełniły, natomiast RR lepiej czuję :)

Napisano (edytowane)

No ale też pod teren chce, póki co RaRa jeszcze prawie jak nowe, już szybciej myślałem o Maxxis Pace czy Ritchey Shield, ale one w teren mogą trochę być za łagodne.

 

Lub przód Saguaro, a tył Mezcal.

 

No ale ogólnie poza przyczepnością to szybsze czy wolniejsze?

Edytowane przez phoe
Napisano

dla mnie wolniejsze z uwagi na bardziej gęsty bieżnik, tutaj moje odczucia mogą być nie obiektywne, gdyż z przodu miałem 1,8 z tyłu 2, 0 bary  a na codzień w RR mam 2,2 z przodu i 2,4 z tyłu .

Ja osobiście zakupiłem GS na podstawie opini forumowiczów wersję TNT pod mleczko, tylko nie mam czasu tego ogarnąć :)

Mamy jeszcze zaplanowane dwa wyjazdy z ekipą na wakacje ( Karpacz i okolice, oraz trasa Świnoujscie - Hel). Myślę, że na Karpacz GS założę, a nad morze RR. 

Ciekawe kiedy ,,starszyzna,, odeśle nas do odpowiedniego tematu :)

Napisano

Świeży nabytek, ponad 3 miesiace czekania, w końcu wpadł w moje łapy. Specyfikacja seryjna, zresztą co wymieniać w takim rowerze? Jeżeli już to drobiazgi [emoji6]. Absolutna maszyna enduro na której każdy zjazd wydaje się dziecinnie prosty...a niestety umiejętności pozostały bez zmian więc trzeba się pilnować.

 

5da8b599fedb9c9a5439a59ccc8b378a.jpg

 

3856334858216489a52fcfe4bc64941d.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...