Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

No dobra, miałem coś napisać ;)

Pierwsza poważniejsza jazda w terenie zaliczona. Od ostatniego razu dogrywałem jeszcze szczegóły, siodło też  :laugh: .

Mostek poszedł na minus, stoczyłem walkę z ułożeniem opon na obręczach, przerzutką przednią itp...

Mniej więcej wszystko gra. Jak jezdzi ?

No myślę że tak naprawdę to się wypowiem za miesiąc dwa jak naprawdę się wczuję w nowy rower ale..

Podtrzymuję że zwrotność troszkę gorsza ale nie az tak jak wydawało mi się to na początku. 

Pokonywanie dziur ZDECYDOWANIE lepsze. Tutaj nie jestem do końca przekonany ile to zasługa większego kółka a ile ramy CroMo, ponieważ na rowerze 27,5 miałem już okazję jezdzić i nie czułem aż tak wielkiej różnicy.

Epicon sprawuje się świetnie, nie wiem może jestem za głupi na Rebę i nie umiałem jej po prostu ustawić ale teraz to się płynie po dołach.

Napęd z dwoma blatami 40/28 jak na moje potrzeby ok. Większe kółko rekompensuje gdzieś tam te dwa ząbki i na takim blacie da się pocisnąć po równym a jednocześnie na 28 da się bardzo sprawnie poruszać w trudniejszym terenie, na próbę wybrałem sobie trasę z kilkoma naprawdę stromymi podjazdami.

Ogólnie po dograniu kilku drobnych rzeczy będzie przyjemne toczydełko ;)

http://zapodaj.net/7b5af47f6b87f.jpg.html

 

http://zapodaj.net/427793a18d3fb.jpg.html

 

Zdjęcia takie sobie, robione z reki kiepskim telefonem.

Aha nie czepiać się kiery, mi jest tak wygodnie  :P

Siodło już w domu jeszcze troszkę podniosłem  :002:

Edytowane przez Roonin
Napisano (edytowane)

Cube Ltd Pro 650b

 

rower w takiej aplikacji jaki jest wypuszczony przez producenta

Bankowo do zmiany :

pedały siodło

 

W terenie bardzo mi sie sprawdza, rower do wycieczek asfaltowych tak sobie z racji moze właśnie siodła... sie średnio nadaje  - oczywisci pisze o  km srednio 50/80 a nie 20/30 :)

post-125062-0-04587800-1411317270_thumb.jpg

Edytowane przez Ronol
  • 3 tygodnie później...
Napisano

Mały update do mojego Trance'a :)

 

Trensik doczekał się sztycy Giant Connect Switch, mostek NS Bikes Quantum, kierownica NS Bikes Evidence Light (prezent od żony :) ), hamulce SLX + metaliczne klocki z radiatorkami, gripy ODI Rogue i do tego oponki Maxxis High Roller II.

 

nie mogę wyjść z zachwytu nad tym jak całkiem inaczej leci zachowuje się ten rower z tą kierownicą. Po prostu bajka. Hamulce standardowe to jakaś pomyłka do roweru który ma być pewny na ścieżkach, czy to w górę czy w dół, i tutaj SLX'y działają duuuużo lepiej. Sztyca... co by tu napisać o sztycy... działa i to chyba najważniejsze. Co do samego roweru, po wyjazdach na Rychleby i Kouty, po paru wizytach na Górze Kamieńsk, jestem w nim jeszcze bardziej zakochany. Leci w dół jak szalony, na Rychlebach super się podjeżdżało i zjeżdżało, o zawieszeniu mogę mówić tylko w samych superlatywach, pomimo braku blokady w damperze. Na przyszły sezon jednak planuję wymianę Sektora na Pike'a z większym skokiem, może z DPA jak kasa pozwoli. Sektor w tej wersji, to jakas pomyłka, regulacja tłumienia prawie nie istnieje, był już w harfie na gwarancji z tego powodu i wrócił bez zmian, może tylko ciut lepiej wybierał mniejsze nierówności po tym serwisie, ale regulacja dalej prawie nie istnieje.

 

Troszkę sweet foci

 

14jyrmd.jpg

 

30azy4j.jpg

 

i19soo.jpg

 

 

 

 

Napisano (edytowane)

W tle nowy Reign?

Też mi wpakowali M395 do Nerve'a - w połowie zjazdu z Turbacza zaliczyłem dzięki nim OTB (rozgrzana tarcza zostawiła mi też piękną bliznę na przedramieniu), bo nawet nie były mnie już w stanie spowolnić. Również wymieniłem na SLX-y, ale nie miałem jeszcze okazji testować w terenie.

Edytowane przez crosis
Napisano

Crupez - niestety czerwonej nie robią, ale w planach jeszcze są pedały w tym kolorze co powinno trochę dodać uroku całości.

 

Crosis - tak nowy reign :) znajomy ma go od ponad tygodnia. Sporo na + jeśli chodzi o zjazd względem trance'a, ale podjeżdża się zdecydowanie gorzej.

Napisano (edytowane)

Krótki mostek jak na Trance, chyba koncepcja tego roweru jest jednak inna ... no i ten oczony zestaw mostek/kiera ...

Edytowane przez Rulez
Napisano

Rulez a jak się ma zwiększenie długości kierownicy (seryjnie nędzne 690mm...) do dlugosci mostka i zachowania pozycji za kierą?

 

PeGie nastepnie pewnie poza tym co wymieniłeś to koła do zmiany na jakieś mocniejsze?

Napisano

Na pewno nie ma się wprostproporcjonalnie ... mostek z tak małą długością zupełnie zmienia prowadzenie roweru, bez względu na długość kierownicy.

  • Mod Team
Napisano

krótszy mostek = nic nie wyszło z tyłu,
szersza kiera = kontrola prowadzenia(zamiennie za dłuższy mostek)
przekaz właściciela jest jasny, ja bym tam nie szukał problemów
 

Napisano

Koncepcja jest taka żeby rower się lepiej prowadził i był dopasowany do mnie. Ponieważ jestem na skraju rozmiarów musiałem ciut skrócić mostek. Z 70 na 45mm. Moja pozycja poprawiła się znacznie. Kiera seryjnie miała 680mm, szersze to w Xc teraz jeżdżą nie mówiąc o endurakach, reign którego widać w tle ma 810mm. Co do kolorystyki - o gustach się nie dyskutuje, jednak jungle od ns'a zaiscie komponuje się z czerwienią ramy i tylko tego koloru przybędzie :) (wspomniane przez mrlukz koła). Co do koncepcji - am/enduro, tak jak było i nie rozumiem czemu moje zmiany miały by to zmienić. ;)

Napisano (edytowane)

To prezent od żony! Jest najpiękniejsza z dostępnych... choć faktycznie mogłaby być czarna. ;-)

 

Czemu akurat sztyca Giant Conect, a nie KS czy Reverb?

 

Mam nadzieje, ze w końcu uda mi sie przejechać na Twojej Trensinie. Ze swojej juz chyba zrezygnowałem ze względu na beznadziejnego dystrybutora.

 

 

PS.

Rulez stary krosiarzu, nie zrozumiesz obecnych trendów gdzie mostek 50+kiera 700+ to standard. :-)

Edytowane przez ukaniex
Napisano (edytowane)

@ukaniex, za sztycą giant'a przemawiała dobra opinia znajomego użytkownika i wyjątkowo dobra cena w zaprzyjaźnionym sklepie :)

A co to za problemy? z tego co rozmawiałem ze znajomym nie ma problemu żeby zamówić cokolwiek z palety 2015, podejrzewam więc że z karbonowym też nie byłoby problemu

Edytowane przez PeGie
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Panowie może was to zainteresuje bo dużo o tym nie ma i różnie piszą.

 Założyłem mojemu "Ekscentrykowi" przerzutkę M615 DynaSys GS ze sprzęgiełkiem do gripów Sram X9 9sp.

Dzisiaj były dłuugie testy w terenie (piach, duzo błota, wysoka trawa, korzenie, gałęzie, szybka zmiana biegów pod górę i w dół  i ogólnie wszelaki syf jaki w trudnym terenie się spotyka).

Wrażenia.

Działa to świetnie, zero problemów ze zmianą biegów chodzi równie dobrze jak na przerzutce Srama, bardzo płynna i cicha zmiana biegów no i zero odgłosów od łańcucha ;).

Jestem takim rozwiązaniem zachwycony i polecam, zwłaszcza że przerzutki staniały i są w konkurencyjnej cenie w porównaniu do produktów SRAM :)

 

Napisano (edytowane)

Ja to samo zrobiłem z XTR i gripami X-0 w fullu, niby działa, ale w porównaniu do tylnej X-0 ze średnim wózkiem zestaw z XTR to qupa :down: w dodatku z powodu konstrukcji XTR linka bardzo szybko pękła :yucky:

Edytowane przez Rulez
  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Piękny Trance. Przejechałem się po punktach Gianta w Warszawie ale niestety modeli zeszłorocznych już nie ma, :icon_confused: a modele 2015 jakoś nie przypadają mi do gustu jak ten Twój.

  • Mod Team
Napisano

Bardzo wysunięta sztyca, nic tylko czekać aż komin puści na spawie. Bardziej mi się podobała kolorystyka Trance'ów z 2012 roku bodajże połączenie granatów z białym i czarnych z białym. Nie mniej jakbym go dostał to na pewno nie byłbym niezadowolony :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...