Skocz do zawartości

[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Kłaniam,

 

No i jest Urwał Za-Je-Biz-Ty :devil: Proper job mate, proper job...

Piasty to Ty mi sie ani waż uciszać gałganie jeden. Wprawdzie to nie CKM Hope ale i tak rzęźi zdrowo. Piasta to Halo SupaDrive? No bo chyba nie wierzysz twojastara że gheyowato ciche Szitmano tak pięknie śpiewa...

 

... zazwyczaj pomaga położenie większej ilości nieco gęstszego smaru na pieski. Takiego dżołka wykęcili mi kiedyś zawodnicy którzy wymieniali mi łożyszka w Pro II. Ku mojemu wielkiemu zniesmaczeniu piasta nagle stała się cicha jak z tłumikiem.

 

Generalnie Armatów nielubie i uważam ze słabo wygladaja ale ten jakoś tak przez te większe kółka taki miesisty sie zrobił :)

 

Szacunek...

I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

pogratulowac Kazafaza (aż mie smutno, że trzeciego mam.... Speca i 650 nie wchodzi :))

Wygląd jest, mięsa nabrał rower. Co do przedniej - dwutarcz by nie pomógł (po co Ci jak Ty Szczecin an singli prześmigałeś), albo przerzutka pod suport. Bo rozumiem, że szosowa nie wejdzie-wahacz od góry ogranicza?

 

Co do odczuc 26vs650b -pokażę Ci podobną góreczkę (tzw Piaskowa Baba) - też za cholerę na 26 nie zrobiłem, na 27,5 wyjechałem bez problemu, ot takie drobne namacalne różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

oj Ivan, do czego ten rower jest to "chyba wszyscy" wiemy. Z tą górką to była prywata do Kazafazy. Zresztą Ivan, Ciebie Piaskowa Baba też czeka... wiosną :) Poszerz wiosło, sprawdź śruby w rogach. :D

Czy 20/36? mnie do tej pory starczało 22/32, więc dwutarcz 26/36 pewnie też by mi styknął. A druga tarcza 38/11.

No ta przednia nie podobie mnie się kompletnie -wiecie jak to będzie wyglądało wczesną wiosną po przejażdżce przez pola. Bo to zaczyna przypominac "5mm prześwitu" z wątku o amorach hehe

A sram nie robił jakoś mnie wystających do tyłu przerzutek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za miłe słowa! Zajęło mi to kupe czasu, ale w końcu lata i jestem zadowolony z efektu! Szkoda że od środy jestem uziemiony na cztery miechy...ale z dwa razy uda mi się wyskoczyć mam nadzieję ;)

 

twojastara: tylna piasta to Halo XCD...

 

IvanMTB: napakuje jakiegoś tłustego smaru i stopniowo będe się przyzwyczajać w miarę jego wymywania :)

 

anarchy: wahacz mnie ogranicza - albo E-type albo singiel a jednak jest szansa...póki kapcie nie pocięte to zostawię tak jak jest! A tak nawiasem - ile ma szerokości/wysokości RaRa?

 

 

POZDRo-:ver

Edytowane przez kazafaza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

oj Ivan, do czego ten rower jest to "chyba wszyscy" wiemy. Z tą górką to była prywata do Kazafazy. Zresztą Ivan, Ciebie Piaskowa Baba też czeka... wiosną :) Poszerz wiosło, sprawdź śruby w rogach. :D

Czy 20/36? mnie do tej pory starczało 22/32, więc dwutarcz 26/36 pewnie też by mi styknął. A druga tarcza 38/11.

 

 

Oj nieładnie tutaj prywatą zajeżdżać :P Bo od tego to juz tylko krok do Liberum Veto...

 

To ze Tyś kolego na drugie dostał Bukowe Kolano nie znaczy że ja Brytfański Chomik mam zrezygnować z korby 32/20 i kasety 12/36. I tego sie będę trzymał i tak mi dobrze :)

 

Piaskowa Baba na jednobiegowo? Jak mniemam to może byc COŚ :icon_mrgreen:

 

Byle do wiosny...

 

Szacunek...

I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ojtam odmowia... Jak mialem niemal padnieta piaste szosowa to wlasnie nadmiarem smaru w sprzegle ja uciszalem. Tu w koncu nie chodzi o smarowanie ale wlasciwosci uciszajace smaru, gdyz kol. Kaza delikutwaśny w uchu jest :P

 

Oczywiscie ze beczki to bym tam nie zapodawal ale tak relatywnie szczodrze powinno piaste nieco wytlumic, a pieskom niezaszkodzic.

 

Szacunek...

I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety opóźnienie w jeżdżeniu :/ Od jakiegoś czasu rower poskładany i czeka aż wykuruję kostkę (wtedy też będą zdjęcia w całej okazałości).

 

 

317a08237665447.jpg 4bfd4f237665452.jpg 065ba5237665455.jpg

f49439237665460.jpg 48a7d6237665463.jpg 581983237665467.jpg

c10a1d237665471.jpg 377533237665476.jpg b29f7a237665478.jpg

13d952237665481.jpg bfbb45237665482.jpg 57ce16237665484.jpg

 

* amortyzator na razie "żeby tylko był"

* korba 36/24, kaseta 11-27 (9rz)

* tarcza 160mm przód (RT79), 140mm tył (RT98), zaciski M975, klamki M505 - 710g komplet ze śrubami i nakrętkami CL

* pełne pancerze

* tak jak stoi - 11520g (zatrzymam się na ~11.2kg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego od razu tajemniczy? Na tę chwilę mam pseudo-aparat bez szerokiego kąta, ciężko mi znaleźć miejsce w mieszkaniu, żeby objąć całość i żeby nie było widać twórczego bałaganu w pokoju :) Dlatego na razie trochę zdjęć szczegółowych, a nie ogólnych...

 

Zrobiłem kilkadziesiąt zdjęć, wybrałem dwanaście, według mnie najlepszych/najciekawszych. Przy okazji widać moje małe zboczenie odnośnie wagi :) czyli np. alu śruby w różnych miejscach. Jest też uwiecznionych kilka niezgodności z fabrycznymi wyrobami (mało która część jest identyczna z oryginałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Sante Racjone Padre Ivano!

(choc osobiście pod całkowicie sztywny rower mavici od zawsze wydają mi się za sztywne-ale to już tak na boku)

 

A wracając na moment do adaptacji speca pod 27,5. Dziś przy odkurzaniu patrzę na tą moją prześliczną Sarnę i tak myślę-KUNA! Przeca idea jaka jej przyświecała to każde koło pod swoje zadanie, nie tylko oponą a wielkością. Po co kombinowac i tracic swoją ulubioną ramę jak wystarczy wymienic przednie koło na 650b! Tył sobie poradzi (FSR jest jak para piersi 75E) a przód lepiej pójdzie i w zakręcie i na nierównościach. Zatem RVL prawdopodobnie pójdzie do hycla!

 

ps: zdaję sobie sprawę z odosobnienia w idei różnych kół ale co tam...."większośc" nie zawsze oznacza "słuszności" :)

Edytowane przez anarchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

"Podobnie jak Sarna3. Co nie zmienia faktu wykorzystania tej średnicy w "słusznej sprawie".

No i pytanie czy ma sens dla kilku "popaprańców" jak 76, 69,79er robic odrębny dział? Większośc dopiero dorosła do 29", 650 dla wielu wydaje się wybrykiem, A gdzie jeszcze różnokołowcy czy fatbikerzy...

Jeśli jest tak jak piszesz Rulez i liczą się tylko pełne sześcsetpięcdziesiątki -admin może spokojnie wyciąc wszystkie moje wypowiedzi z tego wątku (i innych o 650).

Edytowane przez anarchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Jeśli coś nie jest standardową szprychą, do standardowych kluczy, która można wymienić w dowolnym Pcimiu Dolnym, Littlefarting czy innym Bayersdorf jest dla mnie PO-RA-CHĄ.

 

Dupcenie i tyle...

Jeżdżę na fabrycznych setach i żadna szprycha się nie rozpękła....Poza tym dobrych kołodziei w Polszy to już dawno nie ma.

Anarchy, wiesz ,żeś Ameryki nie odkrył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Wiem i to bardzo dobrze, w końcu bazowałem na doświadczeniach innych i Wielkich i Pomniejszych.

Jeśli otworzysz nowy wątek o "odszczepieńcach" to ja będę bardzo happy tylko ile osób się tam udzieli? Jak w Polszy jest powiedzmy 20-30 Różnokołowców to sukces.

Pisałem o czymś zupełnie innym - i chyba w jasny sposób-jeśli to miejsce tylko na pełnokrwiste sześcsetpięcdziesiątki i pomyleńce są "niewidziane" to - Twoich słów używając - można mię stąd "wydupcyc" :)

A kołodziejów, dobrych, jest jeszcze co najmniej 3 w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Wiesz, patrząc na całość tematyki 650b, odszczepieńce z powodzeniem wpisują się w ten trend. Swego czasu , gdy Trek zaprezentował 69era, był on bardziej wrzucany do worka 29erów niż małokiszkowców. Tak więc nie widzę powodów,abyś swojego "popaprańca" tu nie pokazał.

 

można mię stąd "wydupcyc"

Na zaszczyty trza sobie zasłużyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Czekaj czekaj...ale jeden popapraniec już tu jest (i to na 1stronie) , a nawet Kovalowy to już dwa :)

Tak, trek 69 to chyba najczęściej przytaczany i "znany" odszczepieniec.

To jeszcze jeden powód dla których cieszę się, że 650 stało się popularne - jak w 69 różnica jest zbyt radykalna między przodem i tyłem tak modele 79 i 67 są naprawdę świetne (a jeździłem na wszystkich 3 konfiguracjach).

To ostatnie zdanie to chyba powinienem wpisac w "27,5 po co to komu" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

był ale nie w tym wątku

w sławetnym "rometowym" na 29 go wrzucalim

Jak dla mnie jedna z większych pomyłek rowerowych na rynku, ale lubię do niego wracac..jak mam zły humor :) :)

Ivan zasugerował przydatnośc w poczcie angielskiej, ja sugerowałem kupno każdemu kto chce niezłą ramkę i rower w pełni sztywny pod 29 (usuwamy amor i małe koło z przodu, dajemy krótki sztywny i 29").

Dla mnie "od zawsze" perełką designerską w "odszczepieńcach" było paduano:

p4pb5329401.jpg

Edytowane przez anarchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...