topol Napisano 8 Września 2012 Udostępnij Napisano 8 Września 2012 Mam możliwość kupna owych hampli.Ceny podobne,używane. Świadomie nie napisze do których bardziej mnie "ciągnie",ponieważ chcę byście mnie potwierdzili w wyborze lub też odradzili. Dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość JGa Napisano 8 Września 2012 Udostępnij Napisano 8 Września 2012 Mam R1, jeździłem na avidach juicy 3, juicy 7, shimano xt Avid, niby dobre ale trzeba było ciągle przy nich dłubać Shimano, spoczko ale arały się niemiłosiernie Formula, półtora sezonu i z nudów wymieniłem tylko płyn hamulcowy, zero roboty przy nich. Mój kumpel z klubu ma Oro z karbonowymi klamkami, zarąbiste hamulce, wziął je po testach zamiast R1, mimo że to starszy model jest naprawdę bardzo dobry, jeździmy po górach cały czas a on ma tarczę 180 i z tymi hamulcami mają potworną siłę, ważąc 65kg i wsiadając na jego rower z tymi hamulcami jestem zaskoczony i moim zdaniem warto je brać, tym bardziej że o modelu elixir CR słychać wiele....wiele niedobrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Habibek Napisano 8 Września 2012 Udostępnij Napisano 8 Września 2012 Ja jeżdżę na CRach. Oczywiście w górach a nie w mieście. Może będę odosobniony, ale złego słowa nie powiem na te heble. Przód 160, tył 160 i przy moich prawie 80 kg stoję w miejscu kiedy chcę. Raz na 1000km trzeba odpowietrzać a dość trudno się to robi. Świetna regulacja kompresji i czułości. Działają z tarczami XTRa bez zarzutu. Wszystkie części serwisowe dostępne oddzielnie. Ze swojej strony polecam. Jeździłem też na Deorach i SLXach ale to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 9 Września 2012 Udostępnij Napisano 9 Września 2012 Oro są od dawna nie produkowane. Musisz trafić na mało używane sztuki żeby potem nie pluć sobie w brodę. Ceny części do formuli są wysokie, ale i trwałość tych części jest duża. Sprawdź czy klamki ORO nie są "zeżarte" przez płyn hamulcowy w miejscu gdzie klamka styka się z kierownicą. Jeżeli są ślady wycieków płynu - zalecana jest wymiana membran. Można jeździć, ale hamulec może się zapowietrzać. Co do elixirów - najczęściej mają problem z wyskakującą w przód dźwignią. Jest to wynikiem uszkodzenia gniazda w tłoczku. Spróbuj delikatnie odepchnąć dźwignię od kierownicy(w kierunku przeciwnym niż gdybyś ją naciskał). Jeżeli klamka bez oporu lub z małym oporem daje się odsunąć - konieczna będzie naprawa gniazda w tłoczku. Wystarczy do tego poxipol, aceton i zapałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.