tomekz1991 Napisano 7 Września 2012 Napisano 7 Września 2012 Witam, w jednym z tematów na tym forum przeczytałem, że rower Unibike Trawers ma wolnobieg z tyłu, a nie kasetę co jest tanie i bardzo słabej jakości. Mowa o tym w drugim poście tego tematu: http://www.forumrowerowe.org/topic/90027-rower-unibike-trawers-vs-eurobike-travel-vs-merida-crossway/ Czy w modelu Unibike Vision problem ten również występuje? Obejrzałem specyfikacje techniczną obu rowerów i w kwestii kasety niczym się one nie różnią, stąd moje wątpliwości. Jestem amatorem i nie chciałbym dokonać złego zakupu dlatego będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Fenthin Napisano 7 Września 2012 Napisano 7 Września 2012 To najtańsza półka, producenci oszczędzają, gdzie tylko mogą. I tak, w Visionie też jest wolnobieg.
tomekz1991 Napisano 7 Września 2012 Autor Napisano 7 Września 2012 A co to oznacza dla użytkownika roweru? Nie warto inwestować w taki sprzęt? Myślałem też nad zakupem roweru Kross Trans Syberian (tutaj od razu podam link: http://www.kross.pl/pl/2013/trans-syberian ) no ale z tego co widzę, to i tutaj też jest wolnobieg. Nie chciałbym zapłacić za rower dużo więcej niż 1500 zł. Czym różnią się rowery z tym wolnobiegiem od tych z kasetami? Znacie jakieś rowery w rozsądnej cenie, które miały by kasetę zamiast wolnobiegu?
tomekz1991 Napisano 8 Września 2012 Autor Napisano 8 Września 2012 Naczytałem się już na ten temat bardzo dużo, ale ogólnie porady w internecie są postaci "rozkręć koło i sobie sprawdź...". Mi zależy na tym, aby już przed zakupem roweru wiedzieć czy ma on wolnobieg czy kasetę. Czy jest na to jakiś uniwersalny sposób? Wiem, że zawsze mógłbym zadać to pytanie sprzedawcy ale mam do nich ograniczone zaufanie. W tej chwili w szczególności chodzi mi o rower Kross Trans Pacyfic. //Jeden temat naprawdę wystarczy.