kosciu Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Dziele się z wami opinią na temat sklepu Robex z Wrocławia (Kromera). Niestety mam mieszane uczucia co do zakupu. Z jednej strony kupiłem u nich amortyzator EPICON LOD w bardzo okazyjnej cenie (ale to z powodu akcji promocyjnej "Wszystko bez VAT !!!!"), a z drugiej został mi wciśnięta sprzęt z data produkcji 2009 jako 2011... O tym że amortyzator jest 2 lata starszy niż zapewniał sprzedawca dowiedziałem się wczoraj (na forum http://www.forumrowe...20#entry1140215), a dzisiaj miałem umówiony montaż w innym punkcie. Zadzwoniłem więc do Robexu dzisiaj zaraz po otwarciu, grzecznie zapytać dlaczego postąpili nie fair, sprzedając mi starszy sprzęt, jako nowszy i czy zamierzają coś z tym zrobić. Okazuje się że nie zamierzają nic z tym zrobić, co więcej sprzedawca upierał się że amortyzator jest modelem z zeszłego roku czemu ewidentnie przeczy numer wybity na koronie: Sprzedawca zasugerował że może zamówić SF11 (mimo że niby ten jest SF11 ) ale wtedy będę musiał dopłacić do ceny "normalnej" czyli 649zł. To ja dziękuje za taki deal skoro mogę kupić taniej chyba we wszystkich innych sklepach (oprócz dystrybutora). Sprzedawca po dłuższej wymianie zdań stwierdził że te amortyzatory się prawie niczym nie różnią. I cóż z tego? Jak się idzie do salonu kupić samochód to na zeszłe roczniki są spore rabaty, mimo że niczym się nie różnią. Przypominam że slogan akcji promocyjne brzmiał "Wszystko bez VAT!!!" a nie "Wyprzedaż rocznika 2009"... Podsumowując, gdyby panowie z Robexu zaproponowali mi w ramach rekompensaty jakiś dodatek, chociażby głupie łyżki do opon, czy np. pokryli koszt wymiana amortyzatora tego tematu by nie było. Jednak w takiej sytuacji czuje się oszukany. Swoją drogą właśnie spojrzałem na paragon i obniżka jest o 18%, czy podatek na części rowerowe został ostatnio obniżony czy plac Kromera jest w Hiszpanii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wxm Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Hmm Podatek nalicza się od ceny netto stąd różnica na Paragonie. Co do obsługi to podzielam twoją opinie.Panowie muszą się jeszcze dużo pouczyć w zakresie postępowania z klientami. Ja odniosłem wrażenie jakby zachowywali się jak właściciele nadmorskich pensjonatów, którym właśnie się kończy sezon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciu Napisano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Hmm Podatek nalicza się od ceny netto stąd różnica na Paragonie. Ahaaa. Jak jest napisane "bez VAT" to mi się wyświetla przed oczyma -23% od razu... Mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Sklep taki sobie,o rabatach czy cenach innych niż księżycowe można zapomnieć.Kupiłem u nich pierwszego Gianta(jeszcze na Jedności Narodowej).Panów co tam pracowali spotykam w SportProfit,albo w Harfie,poza emerytem który jest tam od zawsze.Generalnie nie polecam,no chyba że ktoś nie liczy się z groszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Ale jeśli ktoś płaci więcej to chciałby mieć miłą, przyjazną i fachową obsługę. W tym sklepie jest z tym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.