Kwera Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 Witam. Jestem dość zielony jeśli chodzi o montarz i składanie roweru, ale mam takie pytanko odnoście prowadzenia linki. Zmieniałem ostatnio hamulce ze zwykłych na v-brake. Przed zmianą linka była prowadzona w pancerzu do "uchwytów" na ramie i za nimi, a pomiędzy uchwytami bez pancerza, natomiast po zmianie hamulców koleś poprowadził ją w pancerzu zupełnie luźno przyczepiając do ramy tzw" tasiemkami". Mówi że tak jest lepiej bo linka była za blisko ramy itp. Czy faktycznie tak jest, czy wciska mi kit, bo mu się nie chciało tego robić. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Gość Gość Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 Dobra rozumiem, niektórym zależy na wadze... inni twierdzą że w pancerzech jest pełno błota i hamuje to linke, ale żeby klejić ją do ramy taśmą???
Ecia Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 Zapoznaj się z ZASADAMI PISANIA NOWYCH TEMATÓW - nazwa tematu była nieprawidłowa. Pozdrówko porządkowe . PS. Masz jakieś fotki twoich przelotek?
MarcinN Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 natomiast po zmianie hamulców koleś poprowadził ją w pancerzu zupełnie luźno przyczepiając do ramy tzw" tasiemkami". Mówi że tak jest lepiej bo linka była za blisko ramy itp. Czy faktycznie tak jest, czy wciska mi kit, bo mu się nie chciało tego robić. Dobra rozumiem, niektórym zależy na wadze... inni twierdzą że w pancerzech jest pełno błota i hamuje to linke, ale żeby klejić ją do ramy taśmą??? Gość, masz chyba słabe czytanie ze zrozumieniem, ten typ nie przykleił linki do ramy, tylko linkę w pancerzu. Osobiście w moim rowerze pancerze do tylnego hamulca jest przeprowadzony po całej długości ramy bez przerwy. Uważam, że typ zrobił dobrze, ale uargumentował do dupy:/. Ten patent stosowany jest po to, żeby błoto i brud się nie dostawały do pancerza przez otwarte miejsca(np. własnie między przelotkami), a jak masz taki zamknięty obwód to syf może się dostać, albo przy manetce, albo przy zacisku hamulca co jest dość trudne. Pozdrawiam.
bambus81 Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 a jak macie całą linke w pancerzu to nie chodzi to wszystko ciężko? ja kiedyś próbowałem tak zrobić, ale klamka zaczęłą sie poruszać z oporami, chyba że ja coś zrobiłem nie tak???
jo_jacek Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 Ja mam tak w swoim Hawku (inaczej miec nie moge :wink: ) i chodzi całkiem klawo. linka powinna byc nasmarowana w pancerzu ale nie przesmarowana bo bedzie ja muliło. A jeżeli masz pancerz accena to go wywal i kup noname, sis lub cokolwiek innego :]
bambus81 Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 no ja włąsnie miałem pancerz accenta:-( rozumiem już zeby zastosować coś innego, dzięki
szakq Napisano 7 Kwietnia 2006 Napisano 7 Kwietnia 2006 jak masz clarksa to stosuj ta sama metode co wyzej
magnus Napisano 12 Kwietnia 2006 Napisano 12 Kwietnia 2006 to ja nie wiem, jak dla mnie temat nie skonczony, czyli mniejsze opory na klamce będą z calym pancerzem czy pokrojonym i linką w przelotkach?
szakq Napisano 12 Kwietnia 2006 Napisano 12 Kwietnia 2006 z calym pancerzem beda wieksze na poczatku ale nie nie beda sie powiekszac tak jak w dzielonym a w dzielonym beda mniejsze na poczatku ale rpzy trudnych warunkach szybko sie zwieksza i beda wieksze niz w pelnym :(jezeli oczywisice oba komplety beda porownywalne jakosciowo
magnus Napisano 12 Kwietnia 2006 Napisano 12 Kwietnia 2006 ok czyli jak dla mnie -> kroję pancerze i po prostu będę co jakiś czas czyścił . Pozdrawiam
Kwera Napisano 13 Kwietnia 2006 Autor Napisano 13 Kwietnia 2006 Dzięki wielkie za odpowiedzi i wesołych świąt
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.