Skocz do zawartości

[9821g] Kellys Hacker, Rychlapl


Rychlapl

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym tutaj przedstawić projekt roweru, który powstawał od marca tego roku. Założenia przy jego budowie były takie, aby był lekki przy maksymalnym wykorzystaniu posiadanych już części i tanim zakupie brakujących. Szukałem części używanych ale w dobrym stanie, stosunkowo lekkich i przy tym wytrzymałych ponieważ rower będzie używany jako treningówka.

Zdaję sobie sprawę, że kolorystycznie to trochę choinka, ale mimo wszystko nie jest chyba najgorzej. Z resztą kolorystyka w czasie poszukiwania części była najmniej ważna.

 

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Bolpight 2

Brake: (Hamulece) Avid Single Digit 7 360

Cables: (Pancerze i linki) Shimano ~200

Cassette: (Kaseta) Shimano XT M770 11-32 262

Chain: (Łańcuch) Shimano XTR 9s 271

Crankset: (Korby) Shimano LX M580 924

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR M950 110

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT 750 241

Fork + Poplock (Widelec) Rock Shox SID 1470

Frame: (Rama) Kellys Hacker 2008 1512

Grips: (Gripy) Boplight 16

Handlebar: (Kierownica) Bontrager RL 160

Headset: (Stery) Accent Airplane 90

Pedals: (Pedały) Crank Brothers C 294

Seat: (Siodło) Kellys Kibix 266

Seatpost: (Sztyca) KCNC Ti-Pro Lite 162

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) No name 30

Shifters: (Manetki) Shimano LX M570 252

Skewers: (Zaciski koł) Soul Kozak Steel + Accent Titanium 60

Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 8

Starnut: (Gwiazdka) wliczone w amortyzator

Stem: (Mostek) Bontrager RL 131

Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket RON 2.1 408

Tire (Rear): (Opona tylna) Continenetal X-King 2.2 Race Sport 474

Top Cap: (Top cap) KTM Carbon 8

Tubes: (Dętki) Geax / Vee Rubber 122/166

Wheel Front: (Koło przednie) Novatec 32h / DT Swiss / Mavic x517 772 /opaska

Wheel Rear: (Koło tylne) Boplight 36h / DT Swiss/ Mavic X517 Ceramic 1050 / opaska

 

Suma: 9821 gram

 

https://picasaweb.google.com/Rychlaa/OstatnioZaktualizowane?authkey=Gv1sRgCJ3sjNa79sbqwwE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałem zakupić koła, korbę, mostek, kierownicę, klamki, hamulce, chwyty, linki, pancerze, manetkę tylną; na co wydałem ~ 850 zł (z przesyłkami itp)

Rama została po ostatnim projekcie - stan techniczny bdb, ale lakier poobijany wiec nie opłacało się po 2 latach użytkowania sprzedawać. Amortyzator miał zaspawaną dziurę w goleniu w Gliwickim instytucie spawalnictwa - wszystko trzyma. Sprzedać na początku chciałem ale też dostałbym grosze za niego - reszta w bardzo dobrym ( z minusem;p) stanie.

Sztyca jest minimalnie skrzywiona do tyłu, jednak skrzywienie w Kellysie jest wsunięte w ramę więc niczemu nie przeszkadza.

Szara eminencja już długo jest ze mną, a tylny XT-ek czekał bezroboty a sprzedaż była również nieopłacalna.

 

Na zdjęciach tego nie widać, ale prawa klamka hamulcowa jest odcięta od klamkomanetek LX 8s i wyszlifowana.

 

Właśnie, swoja drogą zapomniałem o manetkach w wadze. A nie pasowało cos bo podwieszana waga pokazała 9860. Zapomnając o nich dołożyłem gramów do linek, pancerzy i łańcucha.

 

W ten sposób narodził się pomysł stworzenia dobrej treningówki :)

Edytowane przez Rychlapl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...